سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴

محسن هاشمی از گزینه‌های شهرداری خط خورد

دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 650373
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش می‌شود در زمانبندی اعلام‌شده شهردار جدید تهران مشخص شود، گفت: در صورتی که صدور حکم شهردار جدید تهران از سوی وزارت کشور طولانی شود ما نیز برای شهرداری سرپرست انتخاب می‌کنیم.
محسن هاشمی از گزینه‌های شهرداری خط خورد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، زهرا نژادبهرام با اشاره به اینکه در نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران 5 گزینه شهرداری تهران انتخاب خواهند شد،اظهار کرد: این جلسه فردا برگزار می‌شود که در ادامه جلسه از 26 گزینه شهرداری تهران 5 گزینه انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران در هفته گذشته و در جلسه هم اندیشی 30 گزینه را برای شهرداری تهران اعلام کرد که در ادامه 4 نفر آنها از حضور در این لیست انصراف دادند.

نژادبهرام با بیان اینکه شورای شهر تهران تلاش می کند در زمان اعلام شده شهردار جدید تهران را انتخاب کند،گفت: امیدواریم پس از انتخاب شهردار تهران، وزارت کشور نیز در اسرع وقت حکم وی را بزند تا ما هم ناچار به انتخاب سرپرست نباشیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: در صورتی که زمان صدور حکم شهردار جدید تهران از سوی وزارت کشور طولانی شود ما نیز برای شهردار تهران سرپرست انتخاب خواهیم کرد تا خللی در روال فعالیت شهرداری تهران ایجاد نشود.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که آیا در بین 5 گزینه نام محسن هاشمی رفسنجانی هم خواهد بود یا خیر، بیان کرد: اعضای شورای شهر تهران معتقدند برای انسجام شورای شهر محسن هاشمی باید در شورا بماند و قطعا آقای هاشمی نیز موافق حضور در شورای شهر تهران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
من بجاي هاشمي بود براي اينكه چند باره منو سنگ روي يخ ميكنند استعفا ميدادم ...
Iran, Islamic Republic of
از ترس ورود مهندس چمران خط خورد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان تحمل یک نفر عضو جدید بنام مهندس چمران اصولگررا ندارند بعد اقای روحانی می گوید رقابت ها را کنار بگذارید و با رفاقت کار کنید.