جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۴
استفساریه مجلس درباره استثنا شدن شهردار تهران رأی نیاورد

زور آخر افشانی بی نتیجه ماند/ شهردار جدید می‌آید

يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 650286
استفساریه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان رأی نیاورد و روند انتخاب شهردار از سر گرفته خواهد شد.
زور آخر افشانی بی نتیجه ماند/ شهردار جدید می‌آید
به گزارش جهان نيوز، استفساریه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مورد موافقت نمایندگان کمیسیون مجلس قرار نگرفت و این استفساریه تنها سه رأی مثبت گرفت.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: هرچند معتقدیم این مصوبه کاهش بخش دیگری از اختیارات محدود شوراهاست، اما همواره مطیع قانون هستیم و به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر به رأی نمایندگان مجلس احترام می‌گذاریم.

بنابراین اعضای شورای شهر تهران در روز سه‌شنبه باید ۵ نفر از گزینه‌های نهایی شهرداری تهران را معرفی و برنامه‌های آنها را دریافت کند.

بر اساس عدم رأی استفساریه مجلس به استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بنابراین محمدعلی افشانی باید از شهرداری تهران برود و روند انتخاب شهردار تهران از سر گرفته خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر دغدغه ایشون خدمته پس این همه لابی برای چیه؟ چرا این کارها رو میکنه این اقا؟ واقعا زشته باید سازمان بازرسی و قوه قضاییه به دلیل این همه فشار برای ماندن در شهرداری تهران به مسئله ورود کنند-ابروی خودشو برده با این کارها
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رفتي يا بروي از رفتن خوشحاليم جانم
Iran, Islamic Republic of
اي دير امده سير نشدم از وصال سفره ات بايد بروم