جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت در قم

يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 650282
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد وزش باد با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت در استان خواهیم بود.
وزش باد با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت در قم
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم پنج درجه و 13 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم هفت درجه و 16 درجه است، فردا آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد و بارش خفیف باران است.

قاضی با بیان اینکه در روز سه شنبه آسمان استان قم نیمه ابری تا ابری است، گفت:  در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد همراه با بارش باران در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان هفت درجه و 13 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با چهار درجه و منطقه فدک با 19 درجه بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *