کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش«الوفاق»به صدور حکم برای شیخ علی سلمان

13 آبان 1397 ساعت 15:47

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین عزم و اراده بحرینی‌ها برای مطالبه دموکراسی را امری ثابت خواند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای تأکید کرد که صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان تنها قدرت، صبر و ایمان ملت بحرین برای مقابله با هر گونه دیکتاتوری و استبدادی را افزایش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است که دستگاه قضایی بحرین آلت دست قدرت حاکمه این کشور است و صدور حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان حجم هرج و مرج و وابستگی‌های این دولت را نشان می‌دهد.

طبق گزارش شبکه المیادین، الوفاق در بیانیه خود آورده است که دولت بحرین در تعامل و روابط با ملت خود با بحران حقیقی مواجه است و این بحران تا حدی است که دولت به استفاده از گزینه‌های جنون‌آمیز روی آورده است.

جمعیت مذکور همچنین اشاره کرد که دولت بحرین از زندانیان سیاسی به عنوان گروگان استفاده می‌کند و این کشور از لحاظ تعداد زندانیان سیاسی نخستین کشور در منطقه است.

چهارمین جلسه دادگاه تجدیدنظر شیخ علی سلمان و دو نماینده سابق پارلمان بحرین از فراکسیون الوفاق به نام‌های «حسن سلطان» و «علی الاسود» به اتهام جاسوسی برای قطر، امروز یکشنبه برگزار شد.دادگاه بحرین حکم تبرئه شیخ علی سلمان و دو متهم دیگر را لغو و آنها را به حبس ابد محکوم کرد.

دولت بحرین این سه نفر را به جاسوسی برای قطر در جریان مشارکت در مذاکرات مربوط به حل بحران این کشور در چارچوب راهکار سیاسی قطر و آمریکا، متهم کرده است.


کد مطلب: 650264

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650264/واکنش-الوفاق-صدور-حکم-شیخ-علی-سلمان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com