کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری ماجرای جشن هالووین در مهدهای کودک

13 آبان 1397 ساعت 15:32

مدیرکل بهزیستی استان تهران از بررسی موضوع برگزاری جشن هالووین در چند مهد کودک خبر داد و گفت: در صورت تائید در کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی حتما با مهدهای متخلف برخورد می شود.


به گزارش جهان نیوز، داریوش بیات نژاد در مورد برگزاری جشن هالووین در چند مهد کودک استان تهران گفت: برگزاری مراسم و جشن هایی که اسامی ملی و دینی ندارند و حتی مروج مبانی غیر فرهنگی و غیر دینی هستند در مهدهای کودک ممنوع است.

وی گفت: ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن های غیر دینی و فرهنگی مانند جشن هالووین و مشابه آن به تمامی مهدهای کودک اطلاع رسانی شده و موارد تخلف برای بررسی به کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران ارجاع خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: برگزاری چنین مراسم هایی بررسی خواهد شد و در صورت تائید در کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی حتما با مهدهای  متخلف برخورد می شود.

بیات نژاد با اشاره به اینکه والدین موارد تخلف را گزارش دهند، گفت: خانواده ها می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ هرگونه شکایات خود از تمامی مهدهای کودک را اعلام کنند و به آنها اطمینان می دهیم که در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی  می شود. 

منبع: مهر 


کد مطلب: 650257

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650257/پیگیری-ماجرای-جشن-هالووین-مهدهای-کودک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com