کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دربی اهواز با چاقوکشی نیمه‌تمام ماند

13 آبان 1397 ساعت 13:10

دربی تیم های سرخابی اهوازی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به جنجال کشیده شد و نیمه تمام ماند.


به گزارش جهان نیوز، روز گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم های فولاد نوین و استقلال اهواز از گروه الف در دربی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه که به میزبانی تیم فولاد برگزار می شد، حواشی زیادی داشت و تماشاگران قابل توجهی از آن استقبال کرده بودند.

حواشی این بازی البته به حدی رسید که در نهایت دیدار دو تیم اهوازی از سوی داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد.
 
رسانه باشگاه فولاد خوزستان درباره این حواشی نوشته است: بازی تا دقیقه 80 بدون گل در حال پیگیری بود که اعتراض های مکرر علی خوش ذات سرمربی استقلال اهواز به کادر داوری منجر به اخراج وی شد که این موضوع اعتراض هواداران استقلال اهواز را به دنبال داشت.

پس از اخراج سرمربی تیم استقلال اهواز از زمین بازی، هواداران خشمگین این تیم وارد زمین شده و علاوه بر توقف مسابقه با هواداران تیم فولاد ب هم درگیر شدند و این امر موجب شد تا ناظر بازی این دیدار را نیمه تمام اعلام کند. متاسفانه در این درگیری تعدادی از هواداران 2 تیم مجروح شدند.
 
البته خوش ذات، سرمربی استقلال اهواز درباره اتفاقات دیروز روایتی دیگر را بیان کرد: بازی با حدود 25 دقیقه تاخیر آغاز شد و دلیل این تاخیر، عدم حضور نیروهای انتظامی بود. ما می گفتیم وقتی نیروی انتظامی نیست، یعنی میزبان ضعف داشته و نتوانسته بازی را به شکل مناسبی برگزار کند. بعد از این مدت ناظر بازی یک جلسه کوتاه با داوران و سرپرست ها و مربیان دو تیم گذاشت و گفت که با تضمین من بازی را شروع کنید. نیروهای انتظامی هم می رسند.
 
بازی شروع شد و نیمه اول خیلی خوب بود. در نیمه دوم هم کار ادامه پیدا کرد اما داور تمرکز پایینی داشت و به نظرم در سطح این دربی حساس نبود. بازیکن شماره 8 حریف حدود ده، دوازده خطای پشت سر هم انجام داد. بازیکنان ما هم که واقعا عصبی و زخمی شده بودند، به داور اعتراض کردند اما او به جای جریمه بازیکن خاطی حریف، به بازیکنان ما کارت داد.

من هم به خاطر صحبتی که با داور داشتم اخراج شدم. بعد از اخراج به بالای سکوها رفتم. آنجا هواداران فولاد پشت سر من تحرکاتی داشتند و میان آنها و طرفداران ما بحث هایی شکل گرفت که به درگیری کشیده شد. متاسفانه عدم حضور نیروهای انتظامی و ماموران یگان ویژه باعث شد درگیری بالا بگیرد و کار به جایی کشیده شد که چند هوادار ما چاقو خوردند و کارشان به بیمارستان کشید. یک سری هم به پایین و سمت زمین فرار کردند. در نهایت هم به دلیل همان عدم کنترل بازی توسط عواملی که می بایست حضور داشتند، نیمه تمام ماند.

او افزود: ما می دانستیم این بازی سنگین است و حتی هوادارانی بیش از دیدارهای لیگ برتری تیم های خوزستان در استادیوم حاضر شده بودند. تجربیاتی که در چند سال اخیر در دربی ها حتی در رده پایه دیده بودیم، به ما می گفت که این بازی هم پتانسیل جنجال دارد.

امیدواریم که فدراسیون و کمیته انضباطی ورود کنند و انشاالله ما آسیبی نبینیم و بتوانیم با رأیی که صادر می شود، به حقمان برسیم. من بعد از بازی به ناظر گفتم شما با این حجم تماشاگر نباید کار را با 3 مامور پیش می بردید اما او نظر متفاوتی داشت. داور هم گفت من با ضمانت ناظر بازی را شروع کردم.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 650216

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650216/دربی-اهواز-چاقوکشی-نیمه-تمام-ماند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com