کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور مسی در میلان مشخص نیست

13 آبان 1397 ساعت 12:00

سرمربی بارسلونا اعلام کرد: هنوز مشخص نیست ستاره تیمش برابر اینتر بازی می‌کند یا نه.


به‌ گزارش ‌جهان نیوز، بارسلونا شنبه شب در هفته‌ یازدهم لالیگا با وجود این که ۲ بر یک از  رایو وایکانو عقب بود، توانست در لحظات پایانی، بازی را ۳ بر ۲ به نفع خود کند و سه امتیاز مهم این دیدار را به دست آورد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: این نتیجه‌ باعث خوشحالی است. همه چیز پیچیده شده بود.

ما همیشه می‌خواهیم بازی کنیم. این در حالی بود که حریف خیلی بسته بازی می‌کرد. عبور کردن از خط دفاعی حریف سخت شده بود. زمانی که بازی ۲ بر یک به نفع رایو وایکانو بود، در دقایق پایانی حریف تحت فشار قرار دادیم و توانستیم به هدفمان برسیم.
 

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: گل نخست حریف در شرایطی به ثمر رسید که نتوانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و دو یا سه بار توپ را از دست دادیم. گاهی اوقات تحت فشار قرار گرفتن بهتر است.

ما بازی به بازی پیش می‌رویم.
دروازه بارسلونا در این دیدار هم باز شد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه گفت‌: زمانی که گلزنی می‌کنیم، اگر دروازه‌مان باز شود، اتفاق خیلی بدی نیست. تیم حریف با تمرکز بازی می‌کرد و ما متحدتر بودیم. این حقیقت دارد که باید در این زمینه تمرین بیشتری کنیم چون زمانی که دروازه‌تان را بسته نگه دارید نشان دهنده عملکرد خوبتان است.

لوییس سوارس در این بازی هم درخشید و دبل کرد. مهاجم اروگوئه‌ای در نبود لیونل مسی گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. سرمربی آبی‌ اناری‌ها گفت‌: سوارس بدون مسی خوب بازی نمی‌کنند. من معتقدم همه با مسی بهتر بازی می‌کنند. حضور این بازیکن در دیدار مقابل اینتر هنوز مشخص نیست.

منبع: ایسنا


کد مطلب: 650185

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650185/حضور-مسی-میلان-مشخص-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com