جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸۴
چهار نکته کوتاه درباره راهپیمایی کم نظیر امسال

۱۳ آبان امسال بدون ترامپ اینقدر باشکوه‌ میشد؟/ ممنون آقای احمق که هستی!

با بازگشت تحریم ها، مردم هم دوباره برگشتند!
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 650176
جریان غرب گرا در داخل کشور در آستانه این روز ملی در چند سال اخیر به طرز شیطنت آمیزی تلاش کرد که 13 آبان و بزرگداشت باشکوه آن را مانعی برای مسیر جدید سیاست خارجه دولت تدبیر معرفی کند و حتی آقای رئیس جمهور زمانی مطرح کرد که بعد از برجام دیگر نمی شود مثل گذشته هر حرف و سخنی را ( بخوانید با کشورهای مثل آمریکا) گفت!
۱۳ آبان امسال بدون ترامپ اینقدر باشکوه‌ میشد؟/ ممنون آقای احمق که هستی!
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: همه مشاهدات میدانی و تصاویر منتشر شده از سراسر کشور نشان می دهد که امسال با 13 آبان متفاوتی نسبت به چند سال اخیر روبه رو بوده ایم. تفاوتی که به راحتی می توان از جمعیت گسترده تر راهپیمایی امسال لمس کرد و ایضا بغضی و فریادی که حاضران در مراسم امسال اصرار داشتند که آن را بیشتر از گذشته بروز بدهند. این در حالیست که چند سالی بود که با ساده لوحی یک جریان غربگرای داخلی که در بخشی از بدنه تصمیم گیر در نظام نیز نفوذ خوبی دارد، به هر دلیلی تلاش کرد که مراسم 13 آبان کم رنگ تر از سالیان گذشته برگزار شود.

اما در اینباره می توان به چهار نکته کوتاه دیگر نیز اشاره‌ای گذرا کرد:
الف: در چند سال اخیر یک جناح سیاسی مراسم 13 آبان را از چند رو قبل با حواشی سیاسی روبه رو می کرد، بگونه ای که رسانه های زنجیره ای تلاش داشت این مراسم از حالت ملی به یک مراسم جناحی و سیاسی تداعی شود. پس از برگزاری نیز این مراسم با سانسور رسانه های اصلاح طلب روبه رو میشد! این اقدام تازه غیر از اصرار بر بزک کردن آمریکا توسط این جریان خودباخته رسانه ای در چند سال اخیر بود.

ب: از سوی دیگر جریان غرب گرا در داخل کشور در آستانه این روز ملی در چند سال اخیر به طرز شیطنت آمیزی تلاش کرد که 13 آبان و بزرگداشت باشکوه آن را مانعی برای مسیر جدید سیاست خارجه دولت تدبیر معرفی کند و حتی آقای رئیس جمهور زمانی مطرح کرد که بعد از برجام دیگر نمی شود مثل گذشته هر حرف و سخنی را ( بخوانید با کشورهای مثل آمریکا) گفت! قابل تامل تر آنکه در چند سال اخیر به نسبت سالهای گذشته حضور مسئولین ارشد دولتی نیز در این روز بزرگ انقلاب به طرز چشم گیری کاهش پیدا کرد. بماند که عده ای – که نمی توان آنها را پیاده نظام استکبار  در داخل کشور ننامید- 13 آبان را یکی از موانع گشایش اقتصادی و بهانه غربی ها برای عدم همکاری با ایران در مسایل اقتصادی معرفی می کردند و مردم را از حضور در این نوع مراسمات حتی می ترساندند! ضمن اینکه وقاحت خود را نیز کامل تر می کردند و اساسا تفکرات ضدآمریکایی را محصول تندروی معرفی و انقلابیون وفادار مانده به گفتمان ضداستکباری امام خمینی (ره) مانع اصلی گشایش در معیشت مردم نشان می دادند.

ج: اما با ظهور ترامپ در آمریکا و چهره عریان تر مسئولین آمریکایی در دشمنی با ایران و همچنین نمایان شدن روزافزون خیال خام خوش خیالی و خوش بینی به مستکبران، یکبار دیگر مراسمات ضد آمریکایی  حال و هوایی دیگری به خود در ایران گرفته است. اصرار به دشمنی احمقانه ترامپ کار را به جایی رساند که امسال آمریکایی ها و در راس آنها مقامات کاخ سفید در اوج نادانی زمان اجرای تحریم های جدید و تعلیق شده در برجام را – که هدف اصلی اش فشار به سفره و زندگی مردم ایران است- همزمان با 13 آبان قرار دادند. در اثبات نادانی ترامپ و دوستانش همین نوع سیاسیت ورزی کافیست.  راهپیمایی کم نظیر امروز نیز نشان داد تنها دشمن احمقی مثل ترامپ فقط می توانست تصور کند که اجرای تحریم های در 13 آبان می تواند به سود آمریکایی ها تمام شود.
ترامپ البته آنقدر احمق بود که در این مدت ده‌ها فریاد داخل آمریکا را نیز نشنید و تامل نکرد که کارهای او سبب شده جریان غرب گرا و به قول غربی ها اعتدالیون! سرمایه اجتماعی خود را در داخل ایران از دست بدهند. به این دشمن نادان چه باید گفت؟ جز اینکه: ممنون آقای احمق که هستی!

د: اما پیام راهپیمایی امروز در یک گزاره قابل خلاصه است؛ با بازگشت تحریم ها، مردم بیشتری هم دوباره برگشتند! بازگشت دوباره و داوطلبانه به صف اول مبارزه با شیطان بزرگ. این را هم در نظر بگیریید که هدف مهم تحریم ها خالی کردن پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی در مبارزه با آمریکا بوده و است. بازهم ممنون آقای احمق که هستی.


*مدیر مسئول جهان نيوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی
Iran, Islamic Republic of
کاش یاد بگیریم که توهین نکنیم و درست حرف بزنیم... درسته همین عبارت رو اونها برای ما بکار ببرن؟
United States
اونها کین ؟ ما ۲ میلیون نفر در ایران همه کاره دنیا هستیم . به هر کی بخواهیم فحش میدیم ، به هر کی می خواهیم مرگ میدیم و هر کی پروبازی در بیاره باتوم و زندان و مرگ
سرور
Iran, Islamic Republic of
حضرتعالی و برادرهادی خیلی گرامی مناظره های ارباب ترامپ را نگاه کنید که همه را با چه الفاظ پاستوریزه ای می نوازد و بعد جبهه گیری بفرمایید.البته اگر انگلیسی بدانید.
هادی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد نمونه کوچکی از مدیریت شماست... آستین بلند برای مردان!!
Iran, Islamic Republic of
اين دليل نميشه هركي كه بابت منافع خودش يا گروهش يا سازمانش حركتي بر خلاف عرف و شرع و قانون انجام داد منتسب كنيد به اصول گرايان نوين .از هم اينجا اعلام برايت ميكنيم از رفتار مسولين نيمه دولتي دانشگاه ازاد
هادی
Iran, Islamic Republic of
این دیگه فرار رو جلو و عدم مسئولیت پذیریه...
در اینکه ولایتی اصولگراست شکی نیست و چند بخش نکنید اصولگراها رو...
Iran, Islamic Republic of
احسنت اصول گرا نوين
United States
آقای هادی یادش بخیر از جبهه اومدیم مرخصی تو شهر به جرم پوشیدن لباس آستین کوتاه وشلور لی تنگ و جربحه دار کردند بعضی چیزها دو سال زندان تعلیقی برامون بریدن وقتی برگشتیم جبهه به شهید فرومندی گفتم حکایت رفته بر خود را خنده ایی کرد و گفت به دل نگیر حالا آقای هادی شما هم این مسایل را بدل نگیر این نیز میگذرد ا بهتر است انرژی و وقت خود را در جهت اعتلای نام ایران و کمک به نیازمندان جامعه بگذارنی و وارد این بازبهای سیاسی نشوی ...
United Kingdom
سرور اگر انگلیسی بلد بودی که ساندیسخور نمیشدی عزیز
سرور
Iran, Islamic Republic of
خیلی سوختی مثلا با وی پی ان انگلیس اومدی بگی بچه ناف لندن هستی!
بهرحال هر وقت انگلیسی یاد گرفتی مناظره های ترامپ خانتان را نگاه کن‌.
در بخش فرستنده نام خود را وارد کنید و نظریه نوشته نشود این مطلب به همین دلیل حذف شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاش یاد بگیریم که دشمن رو با دوست اشتباه نگیریم.....
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان نیوز... این مثبت و منفی‌های نظرات رو بردارید... اینها با حذف کوکی‌ها قابل ثبت مجدد است
فقط تبدیلش کنید به امکان ثبت مثبت
Iran, Islamic Republic of
ترامپ استاد استفاده از این الفاظ هست.
Iran, Islamic Republic of
آیا برای کسی که جان و مال و ناموس و دین و دنیا و همه حیثیت این کشور و مردم و نظام رو 40 سال به انواع مختلف با شدیدترین وضع ممکن تهدید و مورد هجوم و حمله کاربردی و تاثیرگذار جدی قرار داده، غیر از این باید حرف زد؟ امثال شما در چه فضایی سیر می‌کنید؟ البته اگر این تفکرات شما نبود، پس چه رویکردی باید سبب اوضاع فعلی کشور می شد؟!!!
اونا که بدترین فحش ها و اهانت ها را به ما کرده و می کنند. کجا زندگی می کنی؟ مریخ؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً باید سیاست خارجی را به سمتی هدایت کرد که هر جا دیپلمات های آمریکائی حرف زدند با بی احترامی مسئلین کشورها مواجه شوند! اگر آمریکائیها در چنان شرایطی قرار بگیرند خواهند فهمید که دوران سلطه جویی آنها به پایان رسیده است و نباید به دیگران زور بگویند ؛ بلکه آنها هم مانند دیگران انسان هستند و نه بیشتر و بالاتر از آنها!
البته اگر دست شما بود آیات قرآن را هم تغییر می دادید ! ذات باریتعالی در قرآن کریم بارها کفار را لعن می فرماید ؛ و به مشخص می فرماید:
«تبت یداء ابی لهبٍ و تب...»
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
United Kingdom
۵ تا ساندیس برات امشب میفرستم ، چون مشقت را خوب انجام دادی .
هر فریادی دارید برسر امریکا بکشید امام خمینی
Iran, Islamic Republic of
ساندیس خودت بخور فشارت افتاده چون امروز خیلی سوختی با شعار مرگ بر کدخدا ونوکرهاش شنیدی
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آفرین بامزه...
مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
اندازه ریک بیابان مرگ بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برو بابا تو دیگه کی هستی ....طرف زده هواپیمای مسافربری وغیرنظامی کشورت رو ترکونده اون وقت تو مثل مامان بزرگا ایرادات تربیتی میگیری...‌واقعا شما طایفه دیگه کی هستین....
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
هادی خان کدام توهین؟؟؟
توهین از این بالاتر که زدند زیر میز برجام؟؟؟
توهین از این بالاتر که زدند هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کردند و به ناخدای ناو شلیک کننده مدال شجاعت دادند؟؟؟
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
آخه طرف احمق به تمام معناست...و جز احمف صفت دیگری برای یک احمق بکار نمیبرند....
Iran, Islamic Republic of
بازم ممنون اقای احمق که هستی
Iran, Islamic Republic of
مرد دیوانه از دیوانگی چه حاصل
Iran, Islamic Republic of
خجسته باد این پیروزی
مبارک باد این اتحاد و همبستگی
امروز بار دیگر روح شهیدان شاد شد .
پوزه آمریکا (ترامپ و دشمنان ) به خاک مالیده شد
Iran, Islamic Republic of
بار دیگر هیمنه دولتمردان امریکایی در جهان شکسته شد
Iran, Islamic Republic of
البته از احمقي ترامپ كتاب ، مقالات و سخناني درداخل آمريكا و مسئولين كاخ سفيد منتشر شده ! اما ترامپ چون از درك عقلانيت نظام و رهبري ما عاجز است فكر كرده با زدن به سيم آخر به اميال خود مي رسد كه خيال باطلي است . !
Iran, Islamic Republic of
...
کنی
Iran, Islamic Republic of
...
کنی
Iran, Islamic Republic of
آقای احمق؟؟!
این مطالب را کدوم شیر پاک خورده ای مینویسه و ماهی چند میلیون به برکت نظام میره توی جیبش که ترامپ خانمان برانداز را احمق میبینه؟
ترامپ کارش را خوب بلده و احمق مسئولانی هستن که هر روز بدتر از دیروز بودن و مملکت را به این روز سیاه انداختن
Iran, Islamic Republic of
کمی هم به رسانه های آمریکا توجه کن و آنها را بخوان تا کمی به واقعیت پی ببری! گرچه با وجود این همه دلایل روشن شما روشن نشده اید در آن صورت هم نخواهید شد.
امّا وقتی خود ترامپ به اطرافیانش سفارش می کند که او را دیوانه خطاب بکنند تا از قِبَلِ آن از ما امتیاز بگیرد! شما چگونه ابا دارید از گفتن احمق به او ؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
خود قران میگه که خدا دشمنان اسلام رو احمق قرار داده.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امام صادق ع می فرماید
الحمدالله الذی جعل أعدائنا من الحمقا
ستایش خداوندی را سزا است که دشمنان ما را از احمق ها آفرید
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
كساني كه مملكتو به روز سياه انداختن وزيران نيابتي خاتمي هستند خصوصا اخوندي
علی
Switzerland
اینجور حرف زدن و خودخواه بودن عادت ما ایرانیها است. طلبکار همه دنیا هستیم. وزیر دفاع ما یعنی یک مقام کاملا رسمی میاد و میگوید ترامپ و پامپئو مثل سگ دروغ میگویند. بعد خود ما اگر یک روزنامه دست چندم در امریکا کوچکترین حرفی بزند ما ان را به عنوان توهین به تمام ملت ایران قلمداد میکنیم و بعد تازه به جون وزیر خارجه خودمون هم میفتیم که بله حیثیتمون به باد رفت. این هم نتیجه مذاکرات و از این دست حرفها که میزنیم. کلا خودخواهیم. خیلی خودخواه. خودبین و خودپسند. اپا در مورد همین 13 ابان که خبر زدید. دست بردارید از این حرف که امسال با شکوه تر از هر سال بود. 40 سال است دارید برای تظاهرات های مختلف همین را میگویید. چه ترامپ بود و چه نبود بازهممیگفتید امسال باشکوه تر از هر سال بود. اگر واقعا اینطور است که میگویید باید الان 50 میلیدون نفر بیاند تظاهرات. از همین الان میگویم فردا و پس فردا چی فراره بگید. مثل روال هر سال. از بازتاب تظاهرات در رسانه های جهانی و دوباره طبق هر سال از اینکه انجور که باید بازتاب ندادند. تا دو روز این را میگویید. و دوباره میبینیم هیچ دردی از دردهامون با این تظاهرات های فرمایشی تکراری حکومتی درمان نشد. اقتصادمون در سراشیبی سقوط.
Iran, Islamic Republic of
بله شما عادت دارید از همه طلبکار باشید! نه تمام ایرانیها! البته کافر همه را به کیش خود پندارد!
شما هستید که برجام را همه جوره بزک کردید و به خورد ملّت ایران دادید! حالا که گندش درآمده می گویید با تأیید رهبری بوده است!!!
خوب است خود رهبر معظم انقلاب رسماً شروطی را برای پذیرش برجام اعلام کردند که هیچکدام از جانب دولت اجرا نشد! می گویید رهبری در پشت پرده گفته! ایشان صراحتاً اعلام فرمودند که در پشت پرده و درِ گوشی هیچ گفتار و دستوری ندارند که ضد آنچه هویدا می فرمایند باشد...
Iran, Islamic Republic of
هر سال میلیاردها تومان خرج راهپیمایی های ضد آمریکایی میشه که اصلا هم به چشم نمیاد. کاش صاحبان قدرت مملکت ما کمی هم به فکر مردم بودند. و در این اوضاع فقر و فلاکت مردم به جای برگزاری همایش و مراسم و راهپیمایی کمی هم کمک خرج مردم بودند. سیاست داخلی سالهاست که فدای سیاست خارجی میشه و تا وقتی به جای مدیریت و عقلانیت ، پول و قدرت توی این مملکت حرف اول رو بزنه وضع ما بهتر از این نمیشه
United States
ببخشید اشتباه منفی دادم
ازاد
Iran, Islamic Republic of
چشمها را باید شست جور دیگری باید دید
فقر و بدبختی ما از هزینه ای است که صرف راهپیمایی شده ؟یکبار شرکت کنید و ببینید که هرچه هست از خود مردم و با مردم است
منصفانه اینست که بگوییم چند سالی است که هزینه زیادی خرجه سیاست خارجه شده و غیر خسارت فراوان چیزی نداشته
ازاد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا این صدای مردم ایران است
Iran, Islamic Republic of
اول مرگ بر اختلاس گر و غارتگر داخلي
United Kingdom
...
...
Iran, Islamic Republic of
راهپیمایی ضد امریکا یی خروش ملت است و خود جوش هیچ خرجی ندارد وظیفه خود می دانیم ....
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همین احمق روزگار مارو سیاه کرده
واقعا شما ها تو چه فکری هستین؟ 40 سال راهپیمایی به کجا رسید؟ فقر و فلاکت کشور رو گرفته صدای استخون های مردم داره شنیده میشه اونوقت شما از اینکه 4 نفر بیشتر اومدن راهپیمایی ذوغ می کنین؟!!!! و از اینکه چقدر ترامپ احمقه شاد میشین؟
اصلا همه دنیا احمق چرا شما عاقلان نتونستین بعد از 40 سال شعار مملکت رو رو به جلو ببرین و انقدر به مردم فلاکت ندین؟
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خروار نیست. اگر روزی مردم معترض جرات پیدا کنن دودمانتون رو به باد میدن و تازه می فهمین موج مردمی یعنی چی. نه این تظاهرات هایی که هر سال عده ای رو نمایشی میارین و میگین این همه مردمه. دیگه ما که خودمون میدونیم چند درصد راهپیمایی میرن
حلما
Iran, Islamic Republic of
حالا تا شما جرات پیدا کنین...از طایفه شما مرد شجاع پیدا نمیشه...
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما چقد برا هدفت هزینه میکنی...هیچی ...پس بشین و فقط از دور مثل دیگر ضد انقلابیون نظر بدین...
Iran, Islamic Republic of
با شکوه بودن رو در زندگی امروز قشر متوسط جامعه بعد از چهل سال انقلاب میشه دید واقعا که جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
گیرم ترامپ احمق شما که دولت تدبیر و امید و عقل بودین چه تاجی به سر این مملکت زدین؟ خدا ازتون نگذره.
Iran, Islamic Republic of
غیر از شکوه جلال هم در تظاهرات بود لطفا اسمش رو فراموش نکنید
Iran, Islamic Republic of
دوباره شلوغش كردين كه چي اينها برامون نون اب كارنميشه
ali
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل صعود و ایادی داخلی آنها
Iran, Islamic Republic of
ترامپو ميتوني حساب اقا زاد ها را در امريكا ببند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ اگر مرده و راست ميگه اهل مبارزه است چرا اقا زاد ها و باباييها و دادشي ها و بابابزرگ ها رو كه اموال ملت ايرانو غارت كرده اند و به امريكا برده اند را اخراج و اموالشونو بنفع مردم ايران مصادره نميكنه
Iran, Islamic Republic of
از اين اقا هر كاري فكر كني بر مياد به اميد ان روز
Iran, Islamic Republic of
ترامپ دشمنه مثل دشمن با او برخورد ميكنيم ولي از اينها كه اموالمونو غارت كرده اند و تظاهر دوستي ميكنند متنفريم بشدت
Iran, Islamic Republic of
جالبه هر سال با شكوهترين راهپيمايي ها برگزار ميشه!! حناي_بي_رنگ
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
ali.hp
Iran, Islamic Republic of
جناب آقايوني كه در سايت جهان فعاليت مي كنيد. 40 ساله با اين حرفها خون ملت رو تو شيشه كرديد و كشور و مردم رو به فلاكت انداختيد. يه عده اندك قدرت و ثروت ايران رو تو دست گرفتن و با ملت مثل گروگان و اسير رفتار مي كنند. شما از چي دفاع مي كتيد اگه شماها كمي وجدان داشته باشد و دست از اين تملق گويي و چاپلوسي برداريد شايد اين كشور درسته بشه. ببينيد كشور رو به چه روزي انداختيد بعد به فكر راهپيمايي و ترامپ هزار مسئله ديگه اي كه فقط باعث محكم شدن جايگاه يه سري افراد نالايق ميشه هستيد .واقعغا" 13 آيان چه سودي به جز تحربم و جنگ 8 ساله داشت.بس كنيد اگه سر سوزني به خدا و معاد اعتقاد داشته باشيد دست از اين كارها بر مي داريد .
Iran, Islamic Republic of
احسنت دمت گرم
ازاد
Iran, Islamic Republic of
افرین! یک مسلمان باید به خدا و معاد اعتقاد داشته باشد به ایه 12 سوره توبه التفات بفرمایید
"وَإِن نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُم مِّن بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُواْ فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُواْ أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لاَ أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ"
این ایه اشاره شده که با مستکبر هم پیمان نشوید و معاهده نبندید
و اگر آنها سوگند خود را بعد از عهدی که بسته‌اند بشکنند و در دین شما تمسخر و طعن زنند در این صورت با آن پیشوایان کفر و ضلالت کارزار کنید که آنها را عهد و سوگند استواری نیست، باشد که بس کنند

در این ایه «وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُم» (محمد/۸) یعنی کسانی که کافر شدند و با دین مقابله می‌کنند؛ مرگ بر آنان باد

واین یعنی مرگ بر امریکا
2020
Iran, Islamic Republic of
و جالبه که همین عده اندک رو خودتون انتخاب می کنید و برای پیروزی در انتخابات برایشان جشن می گیرید و در کوی و برزن میرقصید و سر سفره که میرسید یقه انقلاب و اسلام رو میگیرید. البته اگر از لشگر مجازی عبری-عربی نیستید!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهان تیغی اگر فکر میکنی بااین تحلیلها می توانی نظر مردم را نسبت به دولت مستقر بدبین نمایی سخت در اشتباهی ...
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینجاست که هر وقت نمی توانید جواب مستدل بدهید انگ می زنید
Iran, Islamic Republic of
قدرت امریکا در چهل سال گذشته بشدت تحلیل رفته است در گذشته با همراهی دیگر کشورها ما را تحریم میکرد حالا به تنهایی ما را تحریم میکند وقبل از اجرای تحریمها ، اقتصاد ما را بر هم می ریزد.
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل گيرم امريكا نابود بشه چه فرقي بحال ما ميكنه ما موريانه هاي و انگل هاي داخلي بابامونو دراوردن
Iran, Islamic Republic of
باید سر نخ موریانه های داخل را گرفت و فهمید به کجا می رسند ان وقت می فهمیم که شعار مرگ برامریکا /مرگ بر اسرائیل چه پر معناست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این آمریکا نیست که اقتصاد ما را به هم میریزد بلکه نوچه های داخلی آمریکا و شرورهای نوکرصفت داخلی آمریکا هستند که با جان و دل و طوق نوکری آمریکا برگردن به یاری این ابر کثافت و جنایت می شتابند خواهشا خودتان را به آن راه نزنید
ازاد
Iran, Islamic Republic of
خوبه خودتون می گید نوچه های امریکا...
Iran, Islamic Republic of
سیاست های امریکا از پیش تعیین شده است برای همینه که هر رئیس جمهور که بیاید از موضع استکباری و جنگ ستیزی خود کوتاه نمی ایند...
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا .
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عملکرد احمقانه سردمداران امریکا از اول انقلاب تاکنون مخصوصا رئیس جمهور مونگل و بی خرد کنونی امریکا و همراهی عده ای خود فروخته و مزدور داخلی باانان انسان را به یاد این حدیث عجیب از معصوم(ع) میاندازد که فرموده اند :" لا یزال یوید هذا الدین برجل الفاجر " یعنی به اراده الهی دین خدا به واسطه عملکرد و مواضع احمقانه انسانها ( و جریانهای ) فاجر تایید و تقویت میشود . این است یکی از معانی ایه شریفه " ومکروا مکرالله والله خیر الماکرین "
Iran, Islamic Republic of
همگی واقفیم که مرگ وزندگی دست قادر متعال است پس خودتان را خسته نکنید بهتر است بفکر اوضاع اسفبار داخلی مملکت باشیم ...