کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران

۲۵ درصد مدارس تهران فرسوده هستند

13 آبان 1397 ساعت 10:18

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: یک چهارم مدارس تهران فرسوده هستند و باید نسبت به نوسازی و مقاوم‌سازی این مدارس اقدام شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام در تذکرات پیش از دستور نود هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سیزده آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: شهر تهران دارای مدارس فرسوده‌ای است که در جلسات قبلی شورای شهر نیز در این خصوص تذکر داده‌ام. 

وی ادامه داد: یک‌هزار واحد مرکز آموزشی در تهران وجود دارد که در بافت فرسوده قرار گرفته است و دارای فرسودگی هستند و نیاز به مقاوم‌سازی و نوسازی دارند. وی گفت: یک چهارم مدارس تهران با  مشکل فرسودگی مواجه هستند و این مدارس بیشتر در مناطق ۱۱، ۱۰، ۹، ۱۲ و ۱۴ وجود دارند. 

نژادبهرام افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در این مدارس حضور پیدا می‌کنند، لذا جان آنها در خطر است و باید هر چه زودتر این مدارس نوسازی و بهسازی شوند. 

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بیان داشت: شهرداری وظیفه دارد مکان هایی که ایمنی لازم را ندارند، دستور تخریب، نوسازی و یا جلوگیری از فعالیت در آن ساختمان را بدهد. ایمنی شرط اول است و شهرداری باید در اسرع وقت، مدارس فرسوده را در ستادهای نوسازی و بهسازی بررسی و اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی گفت: چه تکریمی بالاتر از اینکه محل تحصیل دانش‌آموزان ایمن باشد و از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به این مهم دستور عاجل بدهند. 


کد مطلب: 650127

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650127/۲۵-درصد-مدارس-تهران-فرسوده-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com