جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

نتانیاهو: تحریم‌های ترامپ علیه ایران باعث کاهش ارزش ریال شده است

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 650049
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تحریم‌های ترامپ علیه ایران ابراز خرسندی کرد.
نظر نتانیاهو درباره تحریم‌های ترامپ علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، شبکه آی 24 در خبری نوشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است تحریم‌های ابتدایی آمریکا علیه ایران پیش از این احساس شده و باعث کاهش ارزش ریال شده است.

نتانیاهو در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه این اقدام ترامپ علیه ایران " حرکتی تاریخی است" از رئیس جمهوری آمریکا تشکر کرده است.

ترامپ روز جمعه، پس از آنکه مقام‌های دولتش اعلام کردند دومین بسته تحریم‌ها علیه ایران از روز دوشنبه بازخواهند گشت عکسی از خودش منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود: «تحریم‌ها در راهند.» جمله ترامپ، اشاره‌ای بود به مضمون «زمستان در راه است» در سریال «بازی تاج و تخت».

«ریچارد نفیو»، معاون اسبق وزیر خارجه آمریکا که یکی از اعضای مذاکره‌کننده این کشور با ایران بود هم به توئیت ترامپ اعتراض کرد.

وی نوشت: «این موضوع واقعا مشمئز کننده است. من برای مدتی به طور مستقیم مسئول تحریم های ایالات متحده علیه ایران بودم. من به توسعه، طراحی و کاربرد آنها افتخار می کنم. اما از آن لذت نمی برم. انجام چنین کاری غم انگیز و تاسف آور است و هزینه های انسانی بسیار جدی در پی دارد. لطفا این را جدی بگیرید.»

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م م
Iran, Islamic Republic of
ترا خدا بیخیال نشر اظهارات دشمن شوید در جنگ روانی دشمن شماها نیز سهیم میشید