کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالك: دولت پاسخگوي اشكالات سفر اربعين باشد

12 آبان 1397 ساعت 17:42

احمد سالك نماينده مردم اصفهان در مجلس با تاكيد بر اينكه رسانه ماموريت‌هايي دارد كه بايد در راستاي اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب پيش برود، اظهارداشت: رسانه بايد مطالب را براي عموم مطرح كند.


به گزارش جهان نیوز، «احمد سالک» نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه رسانه ماموریت‌هایی دارد که باید در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب پیش برود، اظهارداشت: رسانه باید مطالب را برای عموم مطرح کند.

وی در ادامه بر حفظ حرمت‌ها در بیان مطالب تاکید کرد و افزود: در حال حاضر موضوع اربعین به یک حرکت جهانی در جهان اسلام تبدیل شده که ضد استکبار است و مسوولان مربوطه که حدود ٢٠ دستگاه هستند  باید به ویژگی‌های این سفر دقت کرده و بستر حضور مردم را در هر سال بهتر از قبل فراهم کنند.

سالک بر همین اساس به برخی اشکالات در مراسم اربعین امسال اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات، ارز بود که نباید عزت مردم ما در این زمینه شکسته شود و بانک مرکزی و دولت باید پاسخگوی این مساله باشند که چرا به این شکل عمل کردند درصورتی که می توانستند برنامه ریزی بهتری کنند.

این نماینده مجلس بر همین اساس تصریح کرد: نکته دیگر این است که چرا ارزش ریال ایران کمتر از دینار عراق است؟ دولتمردان و اقتصاددانان سریع تر برای ارتقا ارزش ریال برنامه ریزی کنند.

وی همچنین به مشکلاتی که در زمینه حمل و نقل به ویژه در مرز مهران برای زوار وجود داشت اشاره و خاطرنشان کرد: زحمات بسیاری صورت گرفته اما باید مشکلات برطرف شود.

سالک در پایان گفت: الان وزارت کشور باید ارزیابی عملیاتی و واقع بینانه از اربعین امسال داشته باشد و برای نواقص برنامه‌ریزی کنند تا برای سال بعد به وجود نیاید.

منبع: فارس


کد مطلب: 650025

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/650025/سالك-دولت-پاسخگوي-اشكالات-سفر-اربعين-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com