جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۱۴۵
به بهانه اظهارات عجیب رئیس دفتر رئیس جمهور؛

پروژه‌ مشکوک مطرح کردن دوباره خاتمی/ برای بنی‌صدر خائن هم باید دفتر کار فراهم کنیم؟

يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۴
کد مطلب: 649993
چندی است که اصلاح طلبان در سناریوهایی مشکوک سعی می کنند که نام رئیس دولت اصلاحات را در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور تکرار کنند.
پروژه‌ مشکوک مطرح کردن دوباره خاتمی/ برای بنی‌صدر خائن هم باید دفتر کار فراهم کنیم؟
گروه سیاسی جهان نيوز: چند صباحی است که جریان اصلاحات برای مطرح کردن دوباره رئیس دولت اصلاحات دست به کار شده است. گویی این جریان به انواع و اقسام روش‌های رسانه ای و بازی های سیاسی متوسل شده تا نامی از وی در رسانه‌ها برده شود. موضوعی که به عنوان یک پروژه  در حال پیگیری و مداومت است. اخیرا ماجرای دیدار چند تن از اصلاح طلبان با آیت الله شبیری زنجانی، یکی از مراجع تقلید در خانه «عبدالله نوری» بسیار جنجال ساز شد.

آیت‌الله شبیری چند روز پیش به تهران آمد. عبدالله نوری از او دعوت کرد تا در منزلش حضور پیدا کند و همین بهانه‌ای می‌شود که نوری از دیگر شاگردان آیت‌الله هم بخواهد در منزل او گرد هم جمع شوند. بر اساس اخبار منتشر شه،  حضرت آیت الله شبیری زنجانی تنها به خاطر روابط فامیلی با عبدالله نوری، دعوت منزل ایشان را پذیرفته است و اطلاعی از دیگر میمهانان حاضر در منزل ایشان نداشته و یا حداقل در ابتدای دعوت چنین مساله ای مطرح نبوده است. از سوی دیگر حتی مطرح شد که آیت الله شبیری زنجانی از انتشار خبر این میهمانی ناراحت هستند و قبل از این نیز خواستار عدم انتشار رسانه ای این دیدار بوده‌اند.

بعد از فتنه سال 88 و نقش محوری رئیس دولت اصلاحات در آن فاصله جریان مذهبی و حوزه با وی بسیار شد. البته پیشتر نیز به سبب چرخش دولت وی به سوی غرب و بروز رفتارهای گاها ضددین در این دوره زمینه‌های این جدایی فراهم شد. حتی در همین زمان بود که موضوع مرجعیت و تقلید در اسلام شیعی با لحن توهین آمیزی برخورد شد.

21  خرداد 1381، ‌هاشم آغاجری یکی از مدعیان اصلاحات در خانه‌ معلم همدان به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی به سخنرانی پرداخت و در سخنرانی خود با عنوان «پروتستانتیسم اسلامی» به «اسلام، شیعه و روحانیت» اهانت کرد. وی در این سخنرانی آموزه‌های دین را «سیاه و تاریک» لقب داد  و مردم را به واسطه تقلید میمون‌صفت خواند و تصریح کرد «رابطه با مردم رابطه‌ معلم و متعلم است نه رابطه‌ مراد و مرید، نه رابطه‌ مقلِّد و مقلَّد که تقلید بکنید. مگر مردم میمون هستند که تقلید بکنند؟!»

در آن زمان اصلاح طلبان نگران مرجعیت نشدند اما با نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی چنان پروپاگاندای سیاسی علیه آیت الله یزدی به راه انداختند و نگران شان مرجعیت شدند انگار نه انگار که در زمان اصلاحات چنین مثال زشتی برای تقلید از مرجعیت به کار برده شده و اصلاح طلبان با سکوت خود با آن همراهی کرده اند.

پایگاه خبری جماران که منتسب به «حسن خمینی» است به طور چشم گیری علیه جدایی دو روحانی مصاحبه و اخباری را منتشر کرد. موضوعی که همواره حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نسبت به آن هشدار می دادند که « امروز مقابله و تجزیه روحانیت انقلابی به سود کیست؟ دشمنان از دیرباز برای اختلاف افکنی میان روحانیون آماده شده‌اند. غفلت از آن، همه چیز را بر باد می‌دهد. حال اختلاف به هر شکلی باشد، بدبینی شدید نسبت به مسئولین بالا باشد یا مرزبندی فقه سنتی و پویا و امثال آن.»

اینک باز هم اخباری که محوریت آن رئیس دولت اصلاحات است، در رسانه ها منتشر شده است. در همین باب مطرح شده که دفتر وی به جای دیگری منتقل شده است. در حالیکه «علی خاتمی»، رئیس دفتر سید محمد خاتمی در گفت‌وگو با ایلنا این نقل و انتقال را طبیعی ارزیابی می‌کند اما جواد امام مدیرعامل بنیاد باران می‌گوید که از مدت‌ها قبل به موسسه فشار آوردند تا این دفتر را پس بگیرند.

وی گفت که آقای خاتمی از طرف موسسه نشر آثار امام در این دفتر مستقر شده بود اما در حال حاضر مجبور به تخلیه ساختمان هستند.

موضوعی که سید محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور بلافاصله به آن واکنش نشان داد و گفت: «از آنها خواسته‌ایم که جایی را پیدا کند و هر مکانی را که خودشان بخواهند ما در اختیارشان خواهیم گذاشت. اگر محل خاصی را در نظر داشته باشند و بخواهند اجاره کنند ما مشکل خاصی نداریم.»

گفته می شود که دفتر خاتمی در مجموعه جماران با قریب 300 پرسنل اداری، خدماتی و حفاظتی مستقر است البته در این راستا پیشتر دفتر «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور سابق از وی گرفته شد. با این حال دولت باید نگران دفتر رئیس دولت اصلاحات نیز باشد تا اخبار و حواشی که برای رئیس دولت اصلاحات در رسانه ها به طور متداول پیچیده است، تکمیل شود.

اینکه دولت بایستی بر اساس قانون برای روسای سابق جا و مکان فراهم کند موضوع قابل تاملی است. بر این اساس آیا «ابوالحسن بنی صدر» که چهره منافقانه و خائنانه وی بر همگان آشکار است نیز بایستی شامل این مرحمت آنهم از جیب ملت ایران شود. رئیس دولت اصلاحات نیز در زمان فتنه سال 88 نقش محوری داشت که از این حیث نشان داد چقدر به قوانین جمهوری اسلامی پایبند است. حالا آیا فردی که قوانین جمهوری اسلامی را در بالاترین سطح ممکن زیر پا گذاشته باید تسهیلات هر چند قانونی به وی اعطا شود؟

بنابراین در موارد اخبار اخیر حول رئیس دولت اصلاحات چند نکته حائز اهمیت است.
پروژه مطرح کردن و حضور دوباره رئیس دولت اصلاحات با خبرسازی های متنوع از سوی جریان اصلاحات با کمک برخی از سایت ها مانند جماران(تاکید میشود نزدیک به سید حسن خمینی) کلید خورده است.

اصلاح‌طلبانی که زاویه خود را با مرجعیت نشان داده‌اند برای حضور دوباره رئیس اصلاحات در صحنه سیاسی کشور دست به دامن مرجعیت دینی و در مرحله بعد سوء استفاده از شانیت و مقام آن شده اند.

در پیاده سازی پروژه ورود دوباره خاتمی در فضای سیاسی کشور حتی اصلاح طلبان از اختلاف افکنی میان روحانیت نیز ابایی نداشته و در این جهت فعالیت حجیم و پرپاگاندا راه انداختند.

سناریو دیگری که در حوزه مظلوم نمایی برای پروژه مطرح کردن رئیس دولت اصلاحات به کار گرفته شده، مسئله دفتر کار وی با پرسنل متعدد آن است.

خاتمی در زمان فتنه نقشه محوری داشت و از آن توبه نکرد آیا وی باید از تسهیلات دولتی برای اقدامات خود بهره‌مند شود؟ موضوعی که اگر از این منظر نگاه کنیم برای خائنانی چون بنی صدر هم باید تسهیلات فراهم شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چی شده عکس اقای خاتمی را گذاشتید ؟ چه خبره ؟
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خیانت خاتمی در سال 88 کمتر از خیانت بنی صدر نبود محاکمه و مجازات سران فتنه یک مطالبه عمومی است ان شاءالله که سریعتر محقق شود.
برادر حرف حق چرا محاکمه نمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
برادر حرف حق چرا محاکمه نمیکنید؟ تا حالا یکم فکر کردی؟ دوصد گفته چون نیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا محاکمه نمیکنند؟
Germany
واقعا چرا؟ مشکل کجاست
برادرا جواب
Iran, Islamic Republic of
برادرا جواب بدن چرا محاکمه صورت نمیگیره؟
Iran, Islamic Republic of
...
هادی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزم تو این پروژه مشکوک شریکه؟
Iran, Islamic Republic of
در تایید این متن عرض کنم که ما ژیلت می خریدیم 2 یا 2500. الان ژیلت معمولی شده 10000 تومان. یعنی 5 برابر.
خاتمی محبوب
Germany
محبوبیت خاتمی انکار شدنی نیست خودتونو اذیت نکنین
عطاالله
Iran, Islamic Republic of
محبوب قلبها خاتمی
Iran, Islamic Republic of
...
مراد علی
Iran, Islamic Republic of
خود جهان نیوزم داره خاتمی رو مطرح میکنه
علی مراد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا خود جهان نیوزم به این پروژه مشکوک دامن میزنه؟ با خودتون چند چندین برادرا
اصغر
Iran, Islamic Republic of
از این برادرا بیش از این انتظاری نیست
اگه این پروژه مشکوکه چرا خودتونم بهش ادامه میدین؟
Iran, Islamic Republic of
راست میگه جهان نیوز جان واقعا اگه این پروژه مشکوکه چرا خودتونم بهش ادامه میدین؟ خودتونم به حرف خدوتون اطمینان ندارین
مولای خاتمی، جورج سوروس، محبوب جورج سوروس، خاتمی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی محبوب قلب هاست،
محبوب واقعی قلب های صهیونیست ها، سعودی ها، بن سلمان، و مانند این ها.
سیروس جوجه که رفیق خودته
Iran, Islamic Republic of
سیروس جوجه که از رفقای خودته برادر
جوجه سیروس رفیق خودشه
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس رفیق خودشه نسبت میده به دیگران عجایب قومین اینا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جرج سوروس صهیونیست معمار انقلاب های رنگی رفیق فابریک خاتمی فتنه گر است .
هادی
Iran, Islamic Republic of
آدرس اشتباه نده جوج سیروس رفیق قدیمی خودنونه
سیروس جوجه رنگی؟
Germany
سیروس جوجه رنگی دیگه کیه
جوجه رنگی های عمو سیروس
Iran, Islamic Republic of
اون جوجه رنگی هایی که عمو سیروس تو چها راه مولوی میفروخت
محبوب قلبها سید محمد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از جهان نیوز به خاطر عکس محبوب قلبها سید محمد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
آره موافقم عکسش برای زیر گلگیر ماشینها خیلی خوبه
معلومه سی بر صفر خیلی سوزنده
Iran, Islamic Republic of
معلومه سی بر صفر خیلی سوزنده تون که از این حرفای بی سرو ته میزنی
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به خودتان زحمت ندهید خاتمی رأس الفتنه است و نظام با او نهایت مدارا را کرده است پدر بزرگوارش نیز اذعان داشت که سید محمد غربگرا است. خدایش رحمت کند!
خالق پیروزی سی بر صفر که هیچ مشکلی نداره
Iran, Islamic Republic of
شما داری به خودت زحمت میدی برادر و الا خالق پیروزی سی بر صفر که هیچ مشکلی نداره
Iran, Islamic Republic of
دلار ۱۴ هزار تومنی و اقتصاد در رکود فرو رفته ایران دستاورد ۵ ساله دولتی است که بیشترین مذاکره را با آمریکا کرد ، بیشترین لبخند را زد و بیشترین امتیاز را داد ...ض
هاشمی
United States
فتنه گر اعدام باید گردد
علی
Iran, Islamic Republic of
امان از محبوبیت در بین مردم!!!
خاتمی نیازی به مطرح شدن ندارد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی نیازی به مطرح شدن نداره خاتمی همیشه مطرح بوده و خواهد بود
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی عزیز و محبوب...
...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی اگر عزیز بود به مردم ایران ثابت می کرد که از شاه عربستان جهت براندازی ایران پولی نگرفته است /// رابطه خود با جورج سوروس کودتا چی
اوج محبوبیت خاتمی
Germany
سی بر صفر یعنی نقطه اوج محبوبیت
استخر فرح
Iran, Islamic Republic of
در تصویب اف ای تی اف نتیجه 143 بر 123 بود .
اوناییکه ادعا میکنن باید ثابت کنن
Germany
اوناییکه ادعا میکنن باید ثابت کنن نه خاتمی. هر کس عملی رو به دیگران نسبت میده باید بتونه ادعاشو ثابت کنه و الا طبق قانون و شرع مجازات داره
Iran, Islamic Republic of
شما كه ادعايي قانون را داريد ايا مردم حاضرند از سهم بيت المال براي ايشون دفتر تهيه بشود با حداقل هفتصد نفر تحت عنوان كارمند ولي در اصل مفت خوران دور خاتمي منكه راضي نيستم و اگر كسي اين كارو بكنه حق بيت المال و تضييع كرده لازمه برخورد قانوني با او صورت بگيره
مشکل شماها اینه که خودتونو کل ملت میدونین
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که خودتونو کل ملت میدونین و با این شکستهای پی در پی از مردم نمیدونم چرا هنوز صداتون بلنده
انوقت مشکل شمایی که خودتو واسه خاتمی ج... میدی چه ؟
مشکل تو و امثال تو هم اینه که خاتمی رو وکیل همه میدونی
نخیر آقا خاتمی چشمش کور خطا کرده و باید محاکمه بشه
دیرو زود نداره و برای اصلاح طلبان سوختو سوز داره چون بد جوری خداوند در سال 88 زد پس گردنشون
سی بر صفر یعنی اکثریت
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر و بیست و یک بر صفر یعنی اکثریت مطلق مردم دونستنش سخت نیست برادر
تا ابد میسوزنتون شکست سی بر صفر
Iran, Islamic Republic of
اونیکه داره تا ابد میسوزنتون و راه فراری ندارین فکر به شکست سنگین سی بر صفره
کامران
Iran, Islamic Republic of
حرمت شکنان عاشورای 88 و فتنه گران طرفدار خاتمی تا ابد در آتش جهنم خواهند سوخت .
...
Iran, Islamic Republic of
...
وقتی سانسور میکنی یعنی دستاتون خیلی خالیه
Iran, Islamic Republic of
وقتی سانسور میکنی یعنی دستاتون خیلی خالیه و این نشونه ضعفتونه
مهران
Iran, Islamic Republic of
جواب برادر کامران متاسفانه سانسور شد
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی مهره سوخته است حتی رهبر معظم انقلاب هم بهش اجازه ملاقات نمی دهد.
عجب مهره سوخته ای
Iran, Islamic Republic of
عجب مهره سوخته ای که پیروزی شگفت انگیز سی بر صفرو رقم زده
سید اصغر
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته که ترس نداره
ناصری
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر و بیست و یک بر صفر نتیجه کار مهره سوخته
مسبب مشکلات اقتصادی امروز کشور خاتمی و اصلاحات است
Iran, Islamic Republic of
مردم با تکرار میکنم خاتمی به روز سیاه نشستن .
حق جو
Iran, Islamic Republic of
دوران این معلق بازی ها تمام شد!...لیستی که بی بی سی زحمتش تبلیغش رو کشیده و ناکارآمدیش امروز برای همه اثبات شده که با تف به اسم کس دیگه چسباندن دشمنی است با آن شخص. خاتمی رئیس جمهور 8 سال مملکت ما بوده که الان از انقلاب برگشته. بهش توهین نکنید خواهش میکنم. انسان که هست.
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
تمام بلندگوها و تریبونها که دست شما بود برادر حق جو
حق گو
Iran, Islamic Republic of
با تمام بلندگوها و تریبونها سی بر صفر شکست خوردین
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
اگر نیازی به مطرح شدن نداشت بصورت برنامه ریزی شده با مراجع تقلید ملاقات نمی کرد !
این خیالات خام شماست
Iran, Islamic Republic of
این خیالات خام شماست و الا خاتمی که نیازی به مطرح شدن نداره
Iran, Islamic Republic of
.صداقت پایان یافتنی نخواهد بود شاید به مویرگ برسه ولی از بین نمی رود
تا خاتمی صداقت خود را حفظ کند همچنان به گفته ایشان گوش می کنند .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آدم خدانشناس كه از خدا مرگ ديگران را ميخواد اون هم سيد اولاد پيغمبر
...
Iran, Islamic Republic of
ممد خاتمی میت هم نیست
او اگر خوب بود پدر بزرگوارش قبل از مرگ نگران غربزدگی اش نبود
Iran, Islamic Republic of
اگر ميته چرا ازش ميترسيد اين همه ؟
مرده که ترس نداره
Iran, Islamic Republic of
ترس که چه عرض کنم وحشت سراپاشونو گرفته از محبوبیت خاتمی
خخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا"مرده ترس داره خیلی از مردم از مرده ها می ترسند.
مخصوصا اگه خالق پیروزی سی بر صفر باشه
Iran, Islamic Republic of
درسته خیلی ترس داره مخصوصا اگه خالق پیروزی سی بر صفر باشه
فقط بچه ها از مرده میترسن
United States
مرده ترس نداره مگه برای بچه ها
زنده باد خاتمی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد محبوب قلبها خاتمی عزیز
Iran, Islamic Republic of
با جار و جنجال و مطرح كردن و خلق نياز هاي واهي ثانويه و دست چندم و گمراه كردن مردم در فضاي مجازي ميخواهند موجي راه بياندازن كه راي دهند ه بصورت احساسي و هيجاني دوباره به اين افساد طلبان راي بدن .هوشياري فراوان لازم است
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام ، ضمن آرزوی نابودی استکبار جهانی به سرکردگی دولتمردان آمریکا و یاد آوری 13 آبان روز استکبار ستیزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز که رحمت بیکران خداوندی بر انان باد.
به عرض می رساند بنده تعصبی روی افراد ندارم ولی یک واقعیت و حقیت را باید پذیرفت که معدود افرادی هستند در یک جامعه که نیاز به مطرح شدن ندارند چه ما خوشمان بیاد چه نیاید آن ها در افکار عمومی مردم همیشه مطرح و زنده هستند . فراموش نکنیم یک پیام و کلیپ این افراد مسیر سیاسی اجتماعی کشور را تغییر خواهد داد . به این افراد در جامعه "کاریزما" می گویند ممکنه یک عده بدترین اهانت ها را هم بکنند به دلیل تعصب( البته اهانت به شخصیت و کارکتر خود افراد برمیگرده ائمه(ع) و بزرگان ما هیچ وقت به دشمنان خود هم ناسزا نگفته و اهانت نکردند ) پس با خود کمی فکر کرده و بدون تعصب در خصوص افراد نظر درست و واقعی دهیم . یاعلی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای جهان نیوز من منکر خیانت سران فتنه نیستم و به عقیده من هم باید در دادگاه محاکمه شوند ، ولی تا حکمی برای کسی صادر نشده نمیتوان به او اتهامی را نسبت داد یا .... ولی اینکه آقای خاتمی ( با تمام کارهایی که در مورد فتنه 88 انجام داد و یا انجام نداد و باید مورد رسیدگی در دادگاه قرار گیرد ) را با بنی صدر خائن یکی ندانیم
خاتمی نیازی به مطرح شدن ندارد
Iran, Islamic Republic of
خالق پیروزیهای سی بر صفر و بیست و یک بر صفر نیازی به مطرح شدن ندارد چون به اندازه کافی مطرح است
۳۰ بر صفر
Denmark
اووونچنان پیروزی برای ملت ایجاد شده که هممون داریم کیف میکنیم از خاتمی مچکریم ...!!!!!!!!!!!!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
درست میگه خوب و قانونی هم هست...
رئیس جمهورهای قبلی ارباب رجوع دارن و نمیشه مردم رو تو کوچه و خیابان ملاقات کرد...
عباس گودرزی
سلام اگر دولتمردان بخواهند آسیب های فتنه 88 را به خاطر جناح فراموش کنند و دوباره مدیران فتنه از بیت المال سوء استفاده کنند خیانت به خون شهدا و نابودی ارزش های انقلاب است .
حسین
Iran, Islamic Republic of
تلاش بی ثمر برای مطرح کردن خاتمی او را به سرنوشت دیگر سران فتنه گرفتار می کند.!
Iran, Islamic Republic of
بار ديگر در رابطه با اين خايينين و تابعيت دارها امريكا و اروپانجابت بخرج نخواهيم داد و برخورد قاطع انجام ميديم مرگ يكبار شيون يكبار
Iran, Islamic Republic of
این عنصر فتنه گر به زباله دان نظام رفت و تلاش این ها را به جایی نمی بره
علی مراد
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر یعنی انتهای محبوبیت در بین مردم
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سران فتنه منفور بین مردم و منفور خداوند متعال هستن شک نکن .
محمود
Iran, Islamic Republic of
شکست سی بر صفر نمیزاره خوب فکر کنی یکم فکر کنی معنی منفور بودن از نظر مردمو و میفهمی
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
طرفدارخاتمی نیستم امااگرخائنه چرامحکوم نمیشه اگرنیست خب حرمتش بایدحفظ بشه
Iran, Islamic Republic of
حرمت؟ به شما هم باشه میگید شمر حرمت داره!
آره تو راست میگی طرفدار این فتنه گر نیستی
تهمت زنندگان هیچ جایگاهی نزد مردم ندارن
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به راحتی تهمت میزنن هیچ جایگاهی نزد مردم ندارن و بدون شک شکست سخت تری در انتظارشونه
راست میگه چرا محاکمه نمیکنین؟
Iran, Islamic Republic of
راست میگه چرا محاکمه نمیکنین؟...
Iran, Islamic Republic of
طرفدارخاتمی نیستم امااگرخائنه چرامحکوم نمیشه اگرنیست خب حرمتش بایدحفظ بشه
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان يك شهروند راضي نيستم از سهمم در بيت المال به اين فتنه گر بدم كه دفتر بزنه واگر كسي كه اين كار رو براي اين اقا بكنه غاصبه و نمازش باطل
Iran, Islamic Republic of
منم راضي نيستم
اکثریت راضین
Iran, Islamic Republic of
شما اقلیتین برادرا باید قبول کنین
Iran, Islamic Republic of
اقليت نيستيم نجابت بخرج داديم مثل شما سطل اشغال اتيش نزديم خودمون بزرگ كنيم ولي هميشه اينجور نيست
در اقلیت مطلقین برادر
Iran, Islamic Republic of
شکست سی بر صفر و شکستهای پشت سر هم سالهای اخیر یعنی اقلیت مطلق
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان طرفدار خاتمی در اقلیت مطلق هستن .
هیس برادر
Iran, Islamic Republic of
هیس برادر اقلیت مطلق لطفا خاموش
هیس هیس
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران اقلیت مطلق خاموش باشند.
شکست سی بر صفر یعنی اقلیت
Iran, Islamic Republic of
شکست سی بر صفر یعنی اقلیت کاملا مطلق
...
Iran, Islamic Republic of
ببین صبح تا شب و شب تا صبح داد بزنی شیون کنی و خودتو توی خاک بمالی ، بازم میگم ../.
ممد خاتمی خیلی وقته مرده . فقط جسمش زندست
فکرشم اذیتتونم میکنه اخه سی بر صفر خیلی تحملش برات سخته
Iran, Islamic Republic of
فعلا این شمایی که داری خودتو به درودیفال میمالی شکست که گریه نداره البته میدونم فکرشم اذیتتونم میکنه اخه سی بر صفر خیلی تحملش برات سخته
هخهخهخهخهخه
Iran, Islamic Republic of
وقتی احمدی نژاد هم با رای خیلی بالا آمد اونوقت اقلیت کیا بودند ؟!
اینکه یه دوره ای خاتمی رئیس جمهور شد ، دیگه اکسریت مطلق برای همیشه است ؟ یعنی اینه تفکر شماها ؟!!!!!!!!!!!
همه استدلالتون همینه .؟!
درود بر روحانی . مرگ بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی . درود بر روحانی
سالهاست نصیبی جز شکست نداشتین
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر برات نگرانم داری خیلی خودتو اذیت میکنی میدونم سالهاست نصیبی جز شکست نداشتین چاره ای جز تحمل ندارین
شمه
Iran, Islamic Republic of
راستی به آقای احمدی نژاد دفتر دادند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
محمود خان در ولنجک دفتر داره!
مجید
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم خیز برداشتن امریکا بتن ریختن مراکز هسته ای نتیجه فتنه 88به رهبری همین فرد بود در بعضی از غربگراها جا دارد .کجایید شهیدان....
حمید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی با یک اشاره نتیجه هر انتخاباتی رو تهیین میکنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید اصلاحات
وحید
United States
خاتمی پاینده
اقا وحید بگو مرگ بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
اقا وحید بگو مرگ بر خاتمی
با اهانت وبد دهنی دردت دوا نمیشه
Iran, Islamic Republic of
مثل بچه های دبستانی خیال میکنی با ناسزا دردت دوا میشه ولی جز سوزش بیشتر پیزی نصیبت نمیکنه
حق جو
Iran, Islamic Republic of
...
حق نشان
United States
....
Iran, Islamic Republic of
همون دو بار تعیین کرد مردم روزی هزار بار دارن کفاره میدهند ،
خاتمی عددی نیست و سگ ....... باشد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات را مردم و به دلخواه خود رقم می زنند
جز اهانت و فحش راهی نداری برادر
Iran, Islamic Republic of
جز اهانت و فحش راهی نداری برادر و به بد جایگاهی روانه خواهی شد بخود بیا تا دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع جنابعالی همه تاسیسات هسته ایران و راه اندازی برنامه غنی سازی اورانیوم در زمان خاتمی انجام شد ومحمود جون این کار را توسعه داد.
Iran, Islamic Republic of
قیاس بچه گانه ای مطرح فرموده اید اگر ابوالحسن بنی صدر دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام رسانده بود وبعد هم زیر بیرق جمهوری اسلامی به زندگیش ادامه می داد حتما دفتر کار در اختیار او قرار میگرفت بنده از اصلاح طلبان متنفرم ولی خاتمی را سرمایه ملی برای کشور می دانم تا به حال بر علیه کلیت نظام موضعگیری نکرده ، درهیچ دادگاهی محاکمه ومحکوم نشده، تحت هر شرایطی از نظام حمایت کرده وحالا هم بالاترین محبوبیت از بین روسای جمهور سابق در بین مردم دارد ، اصلا یک درصد وضعیت او با ابوالحسن بنی صدر سنخیت ندارد ، چرا نباید دفتر در اختیار او قرار بگیرد؟ یا اصلا چرا باید اورا با بنی صدر مقایسه کنیم؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فتنه گر در سال 88 برعلیه کلیت نظام ایستاد و در نقش اپوزیسیون ظاهر شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقایون و خانوما دعوا بسه.اصلا خاتمی معصوم.من میگم یه دادگاه براش بیگیریم و اونجا اتهاماتش رو مطرح کنیم تا تکلیفش معلوم بشه.هر کی موافقه رای مثبت بده.
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر بدجوری سوزونده. آب رو بریزید همونجایی که مموتی محبوبتون گفت.
کاوش
Romania
جهان نیوز با توهین به خاتمی بهش لطف میکنه
عاشوراييان
Iran, Islamic Republic of
خاينين به مملكت ونظام
...
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
جهان نیوز فازت چیه ؟ ما دو کلمه حرف حساب می زنیم سرتا پا سانسورمون می کنی بعد یه عده معلوم الحال که حرف منطقی ندارن و فقط بلدن بگن محبوب قلبها، کامنت هاشون رو می زاری ! مثلا میخوای بگی آزادی بیان رو رعایت می کنی !!! بدم میاد از این ژست های سکولار
به این میگن خودزنی . حالا خود دانی داری تبلیغ میکنی برای ام الفتنه
اونیکه سانسور شد متعلق به شما نبود برادر
Iran, Islamic Republic of
تو که پرچمت مال ایران نیست اونیکه سانسور شد متعلق به شما نبود برادر
م
Iran, Islamic Republic of
بله من هم تایید می کنم ، که این سایت معلوم نیست برای کی کار می کنه، نظر من هم که فقط یک سوال از طرفداران این آقا بود رو نذاشتن، ولی یک نظر تکراری آن هم از یک فرد مشخص چندین دفعه منتشر کردند
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
لطف بفرماييد بنويسيد آقاي سيد محمد خاتمي در كدام دادگاه صالحه و قانوني محكوم به خيانت شده اند؟
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در دادگاه عدل الهی محکوم است زیرا باعث هتک حرمت عاشورا در سال 88 شد و خسارت های بسیاری به کشور وارد کرد.
بازم که خودتو وصل به غیب کردی؟
United States
این دادگاه عدل کجا تشکیل شد؟ بازم که خودتو وصل به غیب کردی؟ بس کن اخوی
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
ببينيد وزيران نيابتي خاتمي خصوصا اخوندي برند كابينه اين پنج سال چه عملكردي داشته اند منفي بوده
هادی
Iran, Islamic Republic of
بازم برادرا خودشونو به غیب وصل کردن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نیازی به علم غیب نیست حتی یک بچه هم میداند که سزای هتک حرمت عاشورا و بی حرمتی به عزاداران امام حسین(ع) آتش سوزان جهنم است .
حتما به غیب وصلی که از این دادگاه خبر داری
Iran, Islamic Republic of
شما ادعا میکنی دادگاه عدل الهی برگزار شد و خاتمی محکوم شد حتما به غیب وصلی که از این دادگاه خبر داری
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
... شما يك نظر سنجي كنيد ببيند كي راضيه
ربیع خواه
Germany
معنی سی بر صفر کاملا روشنه
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
مردم کل کشور راضی نیستن که از پول شون دفتر برای سران فتنه تهیه بشود ملاک فقط مردم تهران نیستن .
اکثریت ملت راضین
Iran, Islamic Republic of
بازم که اقلیت خودشو جای اکثریت جا زد
کاملا روشنه، خاتمی حامی روحانی بود.
Iran, Islamic Republic of
بله کاملا روشنه، دلار ۱۸هزارتومن، رب۱۷هزارتومن، پوشک۶۰هزارتومن...
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
اين كار را بايد كجاي دلت بگذاري كه چهره احمدي نژاد صاف وروشن در فضاي مجازي ديده شود وچهره شخصيتي بزرگ ، مورد علاقه مردم ، سيد محبوب قلب ها چهره اش شطرنجي ديده شود
خود کرده را تدبیر نیست .
Iran, Islamic Republic of
سید منفور قلب ها خودش باعث ممنوع التصویری خودش شد
خاتمی در قلبها جا داره
Iran, Islamic Republic of
ممنوع التصویری که بیشتر محبوب قلوب شد
فی قلوبهم مرض
Iran, Islamic Republic of
یا مقلب القلوب و الابصار! ما را از شر دلهای بیمار و آرای بدون بصیرت در امان بدار.
...
بدلیل تکرار دو گانه، مطالب حذف شد
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قطعا اگر قرار باشه اقای خاتمی در فضای انتخابات ریاست جمهوری اتی قرار بگیرند و تایید صلاحیت بشوند بالای سی میلیون رای خواهند داشت و رکوردار بیشترین ارا ریاست جمهوری پس از انقلاب اسلامی ایران خواهند بود.
رب۱۷هزارتومنی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی: بنده دولت آقای روحانی را موفق میدانم، حمایت از ایشان باید ادامه یابد!!!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر از کشور فرار کرد و الان تقریبا خطری برای نظام نداره. ای کاش سایر فتنه گرها رو هم ممنوع الخروج نمیکردیم تا از شرشون راحت میشدیم، حداقلش این بود که هزینه هاشون میفتاد گردن عربستان سعودی و انگلیس نه بیت المال جمهوری اسلامی!