پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انهدام ۳ باند تهیه مواد مخدر در لرستان

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 649915
فرمانده انتظامی لرستان از انهدام ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.
انهدام ۳ باند تهیه مواد مخدر در لرستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به اینکه همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کردند، اظهار داشت: این باندها مواد مخدر را از جنوب شرق کشور به سمت شمال غرب بارگیری می کردند.

وی با بیان اینکه از این باندها ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: ۳ دستگاه خودرو که دو مورد آن ها خودرو سنگین بودند نیز از این باندها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: در این رابطه ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است و تحقیقات از آن ها نیز ادامه دارد.

سردار مهدیان نسب با تاکید بر اینکه علاوه بر تور گسترده نیروی انتظامی در انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، در سطح عرضه و مقابله با خرده فروشان نیز فعال هستیم، افزود: در هفت ماهه امسال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدرو معتاد متجاهر دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر که عمده آن تریاک بوده، کشف شده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش را نشان می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *