جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترافیک مهران به ایلام پرحجم اما روان

شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 649893
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک مهران به ایلام پرحجم اما روان است.
ترافیک مهران به ایلام پرحجم اما روان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش باران در برخی محورهای شمالی کشور در روزهای گذشته اظهارکرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورهای گیلان هستیم، همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محدوده ولی آباد محور کرج-چالوس و ارتفاعات هراز مشاهده می‌شود.

وی همچنین با بیان ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی و کاری در ورودی های استان تهران گفت: باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی در پایان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و قبل از آغاز سفر از سلامت خودروی خود مطلع شوند.وی درباره ترافیک محور مهران به ایلام نیز اظهار کرد: این محور از ترافیک پرحجم اما روان برخوردار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *