جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نشست رهبران حماس و جهاد در دفتر "هنیه"؛ تاکید بر عمق روابط و ادامه راهپیمایی بازگشت

پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 649707
رهبران دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری نشستی بر عمیق بودن روابط بین این دو جنبش و ادامه راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره غزه تا تحقق اهداف مورد نظر تاکید کردند.
نشست رهبران حماس و جهاد در دفتر "هنیه"
به گزارش جهان نيوز به نقل از فلسطین الیوم، رهبران دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه نشست مفصلی در مقر دفتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس برگزار کردند.

دو طرف در این نشست درباره تعدادی از مسائل مهم از جمله تشدید رویکردهای خصمانه رژیم صهیونیستی و حملاتی که این رژیم اوایل هفته جاری به جنوب غزه انجام داد، راه‌های تقویت راهپیمایی بازگشت، نتایج تلاش‌های صورت گرفته برای شکستن محاصره و تثبیت توافق‌های آتش‌بس بحث و تبادل نظر کردند.

رهبران حماس و جهاد بعد از پایان این نشست در بیانیه‌ای مشترک بر عمیق بودن روابط بین این دو جنبش و ادامه هماهنگی‌ها و همکاری مشترک در تمامی سطوح و عرصه‌های سیاسی و نظامی تاکید کردند.

در این بیانیه همچنین بر ضرورت حمایت از گزینه‌‌ها و برنامه‌های مقاومت و فعال‌سازی اتاق عملیات مشترکی که شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت تشکیل داده‌اند و توسعه آن تاکید کردند.

رهبران جنبش جهاد اسلامی و حماس اعلام کردند که راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *