پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

۴ زلزله استان کرمانشاه را لرزاند/ قوی‌ترین زمین‌لرزه در «سرمست»

پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 649700
امروز ۴ زمین لرزه استان کرمانشاه را لرزانده است که قوی‌ترین آنها زلزله‌ای با قدرت ۳.۶ ریشتر در «سرمست» از توابع گیلانغرب رخ داد.
۴ زلزله استان کرمانشاه را لرزاند
به گزارش جهان نيوز، از صبح امروز تاکنون چهار زمین لرزه کرمانشاه را لرزانده است که اولین زلزله ساعت 6 صبح در «تازه آباد»رخ داده و آخرین آن لحظاتی پیش در «سرمست» از توابع گیلانغرب به وقوع پیوسته است.

ساعت 6 صبح امروز زمین‌لرزه‌ای با قدرت 2.8 ریشتر در تازه‌آباد در عمق 8 کیلومتری به وقوع پیوست و ساعت 15 زمین لرزه‌ای دیگر با همین مختصات مجدداً این شهرستان را به لرزه در آورد.

پس از این دو زمین لرزه نسبتاً خفیف در تازه آباد، زلزله‌ای با قدرت 3.2 ریشتر شهرستان سرپل ذهاب را ساعت 19 به لرزه در آورد. این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین به وقوع پیوست. 

وقوع زلزله‌ای دیگر با قدرت 3.6 ریشتر در «سرمست» از توابع گیلانغرب که ساعتی پیش به وقوع پیوست، قویترین زمین لرزه‌ای است که امروز استان کرمانشاه به لرزه در آورد.

این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده و نزدیکترین مکان‌ها به کانون زمین لرزه «سرمست» با فاصله 8 کیلومتری و شهرستان اسلام آباد غرب در فاصله 16 کیلومتری هستند.

به گزارش فارس، تا این لحظه گزارشی در خصوص آسیب احتمالی این زمین‌لرزه مخابره نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *