پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

«حسین فهمیده‌»ها در نسل سوم و چهارم انقلاب کم نیستند/ تلاش دشمنان برای تخریب بسیج دانش‌آموزی

پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 649678
در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: دشمنان بدانند امروز حسین فهمیده‌ها در نسل سوم و چهارم انقلاب کم نیستند؛ شهید حججی یکی از میلیون‌ها جوانی بود که حاضرند در راه این نظام و انقلاب جان خود را در کف دست گرفته و فدا کنند.
بیانیه بسیج دانش‌آموزی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش جهان نيوز، در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: وَ لا تُطِعِ الْکافِرینَ وَ الْمُنافِقینَ وَ دَعْ أَذاهُمْ وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلا؛ با درود و سلام بی کران به ساحت مقدس و نورانی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و همچنین روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب بزرگ و تاریخی اسلامی ایران و با تقدیم بهترین سلام ها به ارواح طیبه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و به‌ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز و با آرزوی سلامتی برای خمینی زمان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)؛ یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است.

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.   

"تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 42"، "کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357" و "تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358" نشان می‌دهد بازیگر اصلی و منشأ هر سه حادثه آمریکا و دشمنی کاخ سفید با ملت ایران بوده است؛ در کنار همه مناسبت‌های این روز، کشتار ناجوانمردانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و نامیدن این روز به نام روز دانش‌آموز در تقویم رسمی کشور اهمیت ۱۳ آبان را به ویژه برای دانش‌آموزان دوچندان نموده است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز دشمنان جمهوری اسلامی و در رأس آنها آمریکای خبیث، از هیچگونه تخریبی بر علیه ارکان تنومند نظام دریغ ندارند. اخیرا دایره این تعدی‌های و دامن نسل چهارم انقلاب را نیز فرا گرفته است و تلاش‌های مذبوحانه‌ای برای تخریب تشکل امین و متدین بسیج دانش‌آموزی در حال انجام است؛ از جمله این حرکت‌های رذیلانه می‌توان به سخنان اخیر سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد که گفته بود بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان را آموزش نظامی می‌دهد و برای جنگ به خارج کشور اعزام می‌کند. 

به کوری چشم سردمداران استکبار ، دانش‌آموزان بسیجی – این فرزندان معنوی امام خامنه ای(حفظه الله) – لحظه‌ای از مجاهدت انقلابی خود، جهت تحقق منویات امام و مقتدای خود دست بر نخواهند داشت و این مسیر نورانی را تا آخرین نفس و نابودی مستکبرین عالم ادامه خواهند داد. 

دشمنان بدانند امروز حسین فهمیده ها در نسل سوم و چهارم انقلاب کم نیستند؛ شهید حججی یکی از میلیون‌ها جوانی بود که حاضرند در راه این نظام و انقلاب جان خود را در کف دست گرفته و فدا کنند.

در ادامه این پیام آمده است: آمریکا بر اساس خوی استکبار و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و ام‌الفساد عالم بوده و هیچ‌گاه با نظامی مستقل و مردمی که مظهر حیات مقتدرانه اسلام ناب محمدی(ص) است، سر آشتی و دوستی ندارد و تاریخ 40 سال گذشته نیز حاوی صحنه‌های معناداری است که به خوبی تقابل هویتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه‌گر آمریکا را نشان می‌دهد.

این پیام می‌افزاید: امروز آمریکای خبیث همچون گذشته شکست خورده است، البته آمریکای ‌امروز با وجود چنین رئیس‌جمهوری چهره سخیف خود را بیشتر نشان داده است اما آنها باید بدانند روزی جوانان ما از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند اما امروز با همت و اراده پولادین در زمینه‌های علمی ، اقتصادی و ....  از دیوار تحریم نیز عبور خواهند کرد.

 بی‌تردید آنچه برابر سیاست و ذات دولت سلطه‌گر و مستکبر امریکا و مشکلات فراروی کشور نجات بخش و پیروزی آفرین است، «حفظ روحیه و تفکر انقلابی» است. 

ادامه تحریم‌های دشمنان ثابت کرد که عزت و استقلال کشور، تنها در سایه حفظ همین روحیه و اتکا به توانمندی‌ها و نیرو‌ها و ذخایر خویش است. لذا ضرورت اهتمام ملی در تحقق این مهم و همچنین مجاهدت در عرصه «جهاد کبیر» و مراقبت از راهبرد نفوذ دشمن ، اصلی حیاتی و محوری به شمار می‌رود.

به رغم رویای باطل آمریکایی‌ها برای ایجاد خطای محاسباتی در جمهوری اسلامی و تزلزل در باور و اراده ملت ایران با تهدیدهای پیاپی، به‌ویژه تهدید سخیف اخیر رئیس جمهور نابخرد آمریکا،  ایرانیان بصیر و غیرتمند، با هوشمندی و درایت، این مقطع تاریخی را مدیریت و با تبدیل تهدیدها به فرصت‌های طلایی و تاریخ‌ساز، راهبردهای شیطانی و فتنه‌های اقتصادی جدید آمریکایی‌ها را عقیم و این دوره را سکوی پرش برای ارتقای اقتدار ملی و پیشرفت همه جانبه کشور قرار خواهند داد.

 در پایان ضمن دعوت از عموم ملت شریف ایران، اعلام می‌داریم جوانان و نوجوانان نسل چهارم انقلاب اسلامی ضمن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، راهپیمایی 13 آبان امسال را  به فصل جدیدی از مجاهدت ضد استکباری تبدیل نموده و برای پاسداری از انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *