شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اقدامات خاص ضدتحریمی روسیه علیه اوکراین

پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 649651
نخست وزیر روسیه حکم دولتی مربوط به اجرای اقدامات ویژه اقتصادی برای مقابله با تحریم‌های اوکراین علیه اتباع روسی را امضاء کرد که بر اساس آن ۳۲۲ شهروند و ۶۸ شرکت اوکراینی مورد تحریم قرار گرفته‌اند.
اقدامات خاص ضدتحریمی روسیه علیه اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، خبرگزاری «تاس» گزارش داد: دفتر مطبوعاتی دولت فدراسیون روسیه اعلام کرد، "دیمیتری مدویدیف" نخست وزیر این کشور امروز حکم مربوط به اجرای اقدامات ویژه اقتصادی در رابطه با 322 شهروند و 68 شرکت اوکراینی را امضاء کرد.

حکم دولتی به شماره 1300 در جهت تحقق دستور  قبلی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور است که در تاریخ اول نوامبر (10 آبان ماه) به اجرا در می‌آید.

در بیانیه دولت در این باره آمده است: «اجرای اقدامات مشخص اقتصادی در رابطه با اشخاص حقیقی و حقوقی اوکراینی، شامل مسدود کردن حساب‌های بانکی و اعتبارات مالی، اوراق بهادار غیراسنادی و دارایی‌های آنها در خاک روسیه و همچنین ممنوعیت انتقال سرمایه به خارج از روسیه است. این تحریم‌ها علیه 322 شهروند اوکراینی و 68 شرکت این کشور اعمال خواهند شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *