جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۱

گزینه اصلی حزب اتحاد ملت برای شهرداری تهران/ چمران بهانه است

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 648997
روزنامه اصلاح طلب آرمان نوشت: آخوندی بیش از هاشمی با موضوعات سیاسی گره خورده است و به نظر می‌رسد گزینه اصلی حزب اتحاد برای شهرداری باشد.
گزینه اصلی حزب اتحاد ملت برای شهرداری تهران/ چمران بهانه است
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آرام در مطلبی با طرح این سئوال که شهردار آینده تهران کیست، نوشت:

اکنون پرونده انتخاب شهردار بعدی گشوده شده است و روز پنجشنبه اسامی مختلفی برای جلوس بر این کرسی مطرح شد. به گفته برخی از اعضای شورای شهر تهران فرایند انتخاب شهردار جدید تهران از روز شنبه هفته آینده کلید خواهد خورد.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود از گزینه‌هایی چون محسن هاشمی، سیدکامل تقوی‌نژاد، پیروز حناچی، عباس آخوندی، مناف هاشمی، واعظ مهدوی، ربیعی و مونسان را به‌عنوان کاندیداهای احتمالی شهردار تهران معرفی کرد. البته مونسان گفت: «در فضای مجازی خبر را دیدم، هیچ برنامه‌ای برای شهرداری تهران ندارم، هیچ صحبت رسمی هم با من نشده است.»

مشخص است که نام برخی از این گزینه‌ها به‌صورت غیرواقعی مطرح می‌شود، چرا که سابقه کمی با بازنشستگی دارند و با حضور در شهرداری پس از یک سال شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خواهند شد.

دو گزینه اصلی برای حضور در بهشت

از میان گزینه‌های مطرح شده 2 فرد بیش از سایرین مورد توجه تصمیم‌گیران انتخاب شهردار هستند. محسن هاشمی و عباس آخوندی! نام فرزند آیت‌ا... هاشمی بارها به عنوان گزینه مطلوب برای سکانداری شهرداری پایتخت مطرح شده است که دلیل آن تجربه و تدابیر او برای بهسازی پایتخت است. برخی این ترس را دارند که با خروج محسن هاشمی از شورا به مقصد شهرداری چمران وارد شورای شهر شود که دیروز محمد علیخانی یک عضو شورای شهر گفت: آقای چمران بهانه است عده‌ای اشتباهی که در دوران اصلاحات انجام دادند و مخالفت‌هایی که با حضور آیت‌ا... هاشمی می‌کردند یک روزی متوجه این اشتباه شدند و در حال حاضر آن اشتباه را دوباره تکرار می‌کنند. اکنون مستقل‌ها یعنی آنانی که منافع شهر را با سیاسی‌کاری معنا نمی‌کنند در صف نخست دعوت از محسن هاشمی برای ورود به بهشت هستند.

گزینه مطرح دیگر برای شهردار شدن عباس آخوندی باجناق ناطق نوری است که چند روز پیش نامه استعفایش از وزارت راه منتشر شد. با استعفای مهندس آخوندی اکنون شورای شهر یک گزینه تازه دارد و با توجه به ارتباط او با موضوع شهرسازی و سابقه وزارت مسکن و نگاه سیاسی و اجتماعی همسو با شورای شهر می‌تواند انتخاب شورای شهر تهران برای شهرداری باشد. البته اگر نظام مهندسی دربرابر انتخاب او صف آرایی نکند. از سوی دیگر آخوندی مخالفان زیادی دارد که همین موضوع می‌تواند در تصمیم شورا برای انتخاب او به عنوان شهردار اثرگذار باشد. آخوندی بیش از هاشمی با موضوعات سیاسی گره خورده است و به نظر می‌رسد گزینه اصلی حزب اتحاد برای شهرداری باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
چمران فقط یک رأی دارد پس ورود چمران بهانه است
Iran, Islamic Republic of
اگر چمران وارد شورا شود در برابر آرای اکثریت هیچ تأثیری ندارد پس چمران را بهانه قرار می دهند تا محسن هاشمی شهردار نشده و ناکارآمدی اش اثبات نشود
Iran, Islamic Republic of
...
محمود
Iran, Islamic Republic of
مطرح شدن آخوندی خجالت آور است چه به انتخابش.
...÷
Iran, Islamic Republic of
وقتی عدم کارائی آخوندی در وزارت راه مشاهده می شود چرا بعضی ها مصرند اورا شهردارکنند؟
Iran, Islamic Republic of
همين حزبي كه متشكل از پنج نفره عجب اسمي هم گذاشتن .دانگي دونگي با هم به ا تحاد ميرسيد يكي شهردار و چهر نفر معاون شهرداري . برنامه سال اول مقصر يابي و تخريب شهردار هاي قبلي
مجید
Iran, Islamic Republic of
اسخاره کردیده اید ....بعد از درخشش در وضعیت مسکن نوبت تهران است.
Iran, Islamic Republic of
آخوندی بهترین شهردار، برای شهریست که مردمش، اشتباهات را تکرار میکنند...
Iran, Islamic Republic of
خودت اشتباه می کنی همه مردم تهران چنین اشتباهی نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
نزديك انتخاباته از اين احزاب كيليويي قارچ گونه بوجود ميان
Iran, Islamic Republic of
آخوندی بهترین گزینه برای تهران
در و تخته به هم می آیند
بدجور