پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

قصیده حاکم دبی در وصف بن سلمان!

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 648979
محمد بن راشد حاکم دوبی قصیده‌ای در وصف و حمایت از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی سروده و منتشر کرد!
قصیده حاکم دبی در وصف بن سلمان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمد بن راشد آل نهیان، نخست‌وزیر امارات و حاکم دوبی در این قصیده‌ تلاش کرده که بگوید در این شرایط سخت که بن سلمان به خاطر قتل یک روزنامه‌نگار منتقد با انتقادهای بسیاری مواجه است، در کنار او و طرح‌های اقتصادی‌اش ایستاده است.

این قصیده در نشست اقتصادی "داووس صحرا" که اخیرا در ریاض برگزار شد، به بن سلمان داده شد و در رسانه‌های اماراتی نیز منتشر شده است.حاکم دوبی در این قصیده بن سلمان را به "کوهی" تشبیه کرده که "باد را یارای لرزاندن آن نیست" و می‌گوید: "همه ما در کنار تو و برادر تو هستیم".

حاکم دوبی که به مسائل ادبی اهتمام خاصی می‌ورزد و خود نیز دستی در شعر دارد، پیش از این نیز چند قصیده در مدح بن سلمان و یا محمد بن زاید، ولیعهد امارات و حاکم دوفاکتوی این کشور سروده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما ديده بوديم براي حاكمان رعيت ها پاچه خواري بكنند ولي نديده بوديم حاكم براي حاكم ديگر پاچه خواري و چاپلوسي كند ...ببينيد قدرت پاچه خواري را ...براي حاكمان هم جواب ميدهد .