چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

«تفریح و دور دور شبانه» انگیزه سارقان زن +عکس

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 648970
رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری ۳ سارق زن که برای تفریح و «دوردورهای شبانه» ماشین‌های لوکس را به سرقت می‌بردند، خبر داد.
«تفریح و دور دور شبانه» انگیزه سارقان زن +عکس
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ سیدامین موسوی‌پور رئیس کلانتری 158 کیانشهر با اعلام خبر فوق، اظهار داشت:در پی گشت‌زنی هدفمند ماموران کلانتری کیانشهر در محدوده استحفاظی، یک دستگاه خودروی کیا از نوع اپتیما که سه شب قبل اعلام سرقت شده بود در محدوده خیابان صالحی کیانشهر مشاهده شد. 

رئیس کلانتری 158 کیانشهر تصریح کرد: بعد از  شناسایی خودروی مسروقه و اعلام به مالک خودرو، در داخل خودرو مدارک یک دستگاه خودروی توسان سفید نیز کشف می‌شود که پس از تماس با مالک خودروی توسان مشخص می‌شود که هر دو خودرو تقریبا با یک شگرد و در هفته گذشته به سرقت رفته اند. 
سرهنگ موسوی‌پور به انجام کار اطلاعاتی ماموران این کلانتری برای شناسایی سارقان پرداخت و اعلام کرد: بعد از تحقیقات مشخص شد که سه نفر خانم که هر سه در بازه سنی 18 تا 20 سال بودند در محدوده کیانشهر با سوار شدن بر خودروهای لوکس و بعد از طرح رفاقت با مالک خودرو در موقعیت زمانی مناسب که راننده  برای خرید پیاده می‌شد خودرو را به سرقت می‌بردند؛ لذا تیم علمیات این کلانتری منازل مسکونی محدوده کشف خودرو را زیر نظر گرفت. 

وی گفت: سرانجام سه نفر سارق خودرو که همان خانم‌های 18 تا 20 ساله بودند شناسایی و دستگیر شدند؛ خودروی اپتیما جلوی خانه یکی از خانم‌ها پارک شده بود. 
این مقام ارشد کلانتری کیانشهر به اعترافات سارقان پرداخت و گفت: آنها انگیزه خود از سرقت خودروها را تفریح، لذت بردن و انجام دوردورهای شبانه عنوان کرده و گفتند که قصدشان این بوده که هرکدام یک خودرو داشته باشند تا بتوانند با آن تفریح کنند. 
وی خاطرنشان کرد: پرونده تشکیل شده همراه با سارقان به مقام قضایی تحویل داده شد؛ همچنین محل پنهان کردن خودروی توسان نیز کشف و خودروی فوق همراه با خودروی اپتیما تحویل مالباختگان شد.

منبع: فارس 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *