پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جهاد اسلامی از «آتش‌بس» در نوار غزه خبر داد

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 648940
پس از آنکه غزه 24 ساعت اخیر را در تنش گذراند، جهاد اسلامی از بازگشت آرامش به این منطقه در پی تماس ‌های مصر خبر داد. 
جهاد اسلامی از «آتش‌بس» در نوار غزه خبر داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) اعلام کرد پس از تماس‌های مصر با رهبران این جنبش، در نوار غزه آتش‌بس برقرار شده است.
بر اساس گزارش «فلسطین‌الیوم»، این آتش‌بس از هم اکنون (لحظه انتشار خبر) آغاز شده است. 

شبکه «المیادین» هم گزارش داد جهاد اسلامی اعلام کرده در مقابل التزام رژیم صهیونیستی به آتش‌بس، این جنبش نیز به آتش‌بس پایبند خواهد بود. رژیم صهیونیستی جمعه (دیروز) و در سی و یکمین هفته راهپیمایی‌های بازگشت پنج فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از 200 نفر دیگر را زخمی کرد.

در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی؛ چندین موشک از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که سامانه موسوم به «گنبد آهنین» نتوانست جلوی برخی از آنها را بگیرد. البته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی این موشک‌ها را بی‌پاسخ نگذاشتند و بار دیگر مناطقی را در نوار غزه هدف قرار دادند.

در همین راستا، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهادی اسلامی ساعات اولیه صبح امروز  بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد اگر دشمن به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد مقاومت افزایش پاسخ کمی و کیفی به این تجاوزات را مورد بررسی قرار می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *