جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هوای تهران «پاک» است

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 648901
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران در حال حاضربا میانگین ۳۹ پاک است، همچنین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با میانگین ۴۹ در شرایط پاک قرار داشت.
هوای تهران «پاک» است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به‌تدریج طی امروز(5 آبان ماه) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از 8 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می‌رود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شرایط جوی فردا (6 آبان ماه) کم وبیش تداوم خواهد داشت و برای برخی ساعات بارش باران و وزش باد نسبتا شدید با بزرگی بین 5 تا 8 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود. بر این اساس احتمال می‌رود تا فردا بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: تا روز آینده دمای تهران روند کاهشی خواهد داشت.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *