جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آلمان آموزش‌ گارد مرزی عربستان را متوقف کرد

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 648760
وزارت کشور آلمان اعلام کرد، پلیس فدرال این کشور در حال حاضر آموزش گارد مرزی عربستان را متوقف کرده است.
آلمان آموزش‌ گارد مرزی عربستان را متوقف کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، این وزارتخانه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، از اکتبر جاری هیچ‌گونه آموزشی انجام نشده است.

این تمرینات در پی قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی در کنسولگری کشورش در شهر استانبول متوقف شدند.عربستان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، مرگ خاشقجی در پی درگیری در داخل کنسولگری رخ داده است اما ترکیه از احتمال وجود طرحی از پیش تعیین شده برای ترور این روزنامه‌نگار خبر داد.

طبق بیانیه‌های وزارت کشور آلمان، یک دفتر مدیریت پروژه شامل پنج نیروی پلیس فدرال آلمان در ریاض وجود دارد، در سال جاری میلادی از ۷۰ نیروی پلیس در تمرینات مختلف کمک گرفته شده شد.

پیش‌بینی می‌شود هزینه‌هایی که قرار است عربستان در ازای دوره اکتبر ۲۰۱۸ تا سپتامبر ۲۰۱۹ پرداخت کند به حدود ۴.۳ میلیون یورو برسد.وزارت کشور آلمان در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان راست‌گرا و مخالف پارلمان این کشور اعلام کرد، این امر به تمرینات و رایزنی‌هایی مربوط است که از سال ۲۰۰۹ با عربستان در زمینه مبارزه با جرائم مربوط به تحریف اسناد و مدارک، تحلیل و بررسی‌های پلیس کنترل مرز، نظارت بر مرزهای دریایی و برگزاری تمرینات دوره‌ای برای نیروهای گارد مرزی عربستان در دست انجام هستند.

اصول مهم قانون اساسی در ارتباط با حقوق بشری که در آلمان اجرا می‌شود، بخشی جدایی‌ناپذیر از تمرینات پلیس فدرال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *