سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۰

انعکاس گسترده مواضع ضدانقلاب در نشریه اصلاح طلب!

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 648690
به نظر می رسد عادی سازی حضور ضدانقلاب در فضای رسانه ای کشور و قبح زدایی از انعکاس مواضع رسانه های ضدایرانی اهداف این نشریه اصلاح طلب بوده باشد.
انعکاس گسترده مواضع ضدانقلاب در نشریه اصلاح طلب!
به گزارش جهان نيوز، هفته نامه اصلاح طلب "صدا" که با مدیرمسئولی علی راعی و سردبیری محمدجواد روح منتشر می شود در دوره جدید خود طی اقدامی عجیب و کم سابقه، مواضع افراد، رسانه ها و جریانات اپوزیسیون و ضدانقلاب را بصورت ویژه پوشش می دهد.

این نشریه در بخش "رصد صداها" که به بررسی و ارزیابی تحولات سیاسی داخلی اختصاص دارد، مواضع اپوزیسیون را در کنار مواضع اصولگرایان و اصلاح طلبان در حوزه های مختلف بازتاب و منعکس می کند!
مواضع شبکه هایی چون من و تو، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا،و حتی ایران اینترنشنال که بتازگی خبر حمایت سعودی ها از این تلویزیون فارسی زبان افشا شده است، در نشریه این هفته صدا منتشر شده است. همچنین افرادی چون امید دانا، علی افشاری، حسین قاضی زاده و محمد جواد اکبرین نیز مواضع اخیرشان در موضوعات مختلف در این نشریه به چاپ رسیده است!

به نظر می رسد عادی سازی حضور ضدانقلاب در فضای رسانه ای کشور و قبح زدایی از انعکاس مواضع رسانه های ضدایرانی اهداف این نشریه اصلاح طلب بوده باشد. ضمن اینکه قرارگرفتن مواضع اپوزیسیون در کنار مواضع اصولگرایان و اصلاح طلبان در این نشریه، نوعی رسمیت بخشی از به افراد و جریان های ضدانقلاب تلقی خواهد شد.

منبع: راه دانا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی در سال 1357 آزادی بود ، آزادی هم یعنی اینکه کسانی که با حاکمیت اختلاف دیدگاه دارند بتوانند مواضع و حرف های خودشان را بزنند. ولی این آزادی که شما اصولگرایان و دلواپسان دنبالش هستید فقط برای خودتان است
Romania
شماها آزادی را با هتاکی و دروغگویی و بی بند و باری و شایعه پراکنی و...اشتباه گرفته اید. همه چیز باید در حدود شرع اسلام باشد.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همه دارن با خوی دیکتاتوری شما فتنه گران آشنا میشن، نمونه ی اخریش شکایت از دکتر عباسی
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این دیگر آزادی نیست
این هرج و مرج است
اگر در مکان معینی مثل سالن اجتماعات یا مسجدی با برنامه ریزی و داشتن مجری توانا افراد از طیف های مختلف نظرشان را در یک موضوع خاص بیان کنند
مثلا یک نفر طرفدار لیبرالیسم یک نفر طرفدار اسلام رو در رو بنشینند و بحث علمی بدون حاشیه انجام شود خوب است تا شنوندگان بتوانند با آگاهی قضاوت کنند
ولی آزادی به آن نحو که عده ای را آزاد بگذارند افکار مسموم خود را در جامعه منتشر کنند و شرایط مساوی برای مخالفین آن برای دفاع فراهم نباشد ، این آزادی نیست
Iran, Islamic Republic of
اسامی چند نفر که دربالا دیدم از فتنه گران فراری هستند ودستشان به خون الوده است.
مرگ بر منافقین
Iran, Islamic Republic of
فقط آزادی تنها نبود پسوندش جمهوری اسلامی بود اگر آزادی غیر اسلامی منظور شما است بله حیوانات هم آزادند.
Iran, Islamic Republic of
به پیام دهنده اول عرض می کنم فقط بحث اختلاف دیدگاه نیست و شما احتمالا می دانید که کسانی به خیال خام خود دنبال تغییر یا اقلا استحاله جمهوری اسلامی ایران هستند.البته این افراد بارها سرشان به سنگ خورده است و بعدها نیز ره به جایی نمی برند.
Iran, Islamic Republic of
مگر همین شما مرتب اخبار بی بی سی رو پخش نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
ما برای نقد می ذاریم شما فتنه گران برای حمایت
Iran, Islamic Republic of
تفاوت آزادی و بازی کردن در میدان دشمن را باید فهمید چرا که فراموش نکنیم اندیشکده های دشمن مدام در حال رصد و جعل خبر و همچنین ایجاد موج و انعکاس افکار غلط بدر بین مردم و بدنبال انشقاق در انسجام ملت هستند وقتی دشمن بر کشور مسلط شد فقط بفکر انتقال قدرت به عیادی خودش است و به کسی میدان فعالیت نمی دهد حال چه اصلاح طلب و چه اصول گرا باشد باید بفکر نجات کشور از این بحران باشیم و وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم و این راه موفقیت است ولا غیر