جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آمریکا توان مقابله با این قاتل را ندارد!

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 648689
کارشناسان بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می‌گویند: مرگ و میر در اثر استعمال کوکائین افزایش می‌یابد تا یک رکورد جدید در این کشور ثبت شود.
آمریکا توان مقابله با این قاتل را ندارد!
به گزارش جهان نيوز، فارس به نقل از دیلی‌میل گزارش داد،‌ کارشناسان بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می‌گویند: مرگ و میر در اثر استعمال کوکائین افزایش می‌یابد تا یک رکورد جدید در این کشور ثبت شود. 

آمارها حاکی از آن است که مصرف کوکائین در دو سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

داده‌های منتشر شده بیانگر‌آن است، در 12 ماه گذشته بیش از 14 هزار و 200 آمریکایی در اثر استعمال مخدر کوکائین جان خود را از دست داده‌اند. 

به گفته کارشناسان بهداشتی، مصرف معمولی کوکائین با میزان بالای اضطراب و اختلالات عاطفی ارتباط بسیاری دارد.

پژوهشگران این بررسی باور دارند، به این دلیل که بیشتر توجه به سوء مصرف مواد مخدر در آمریکا در حال حاضر بر روی هروئین و اپیدمیولوژی مصرف مواد مخدر متمرکز بوده است، اکنون کوکائین دوباره بازگشته است و مردم به مصرف کوکائین روی آورده‌اند.

سی‌دی‌سی نیز طی یک تحقیق اعلام کرد: مصرف کوکائین میان جوانان این کشور در دو سال گذشته با بیش از 61 درصد رشد مواجه بوده است. 

براساس اطلاعات موجود، بیش از 4 میلیون و 700 هزار آمریکایی به طور مداوم از کوکائین استفاده می‌کنند و حدود 38 میلیون نفر نیز آن را به عنوان مصرف تفریحی انتخاب می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *