چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۲

رازی که خانم ابتکار کشف کرد!

پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 648675
معاون زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در کشور ما زنان حدود ۴ سال بیشتر از مردان عمر می کنند.
رازی که خانم ابتکار کشف کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، معصومه ابتکار در حاشیه مراسم اختتامیه کنفرانس منطقه‌ای سالمندی گفت: جمعیت در دنیا به سمت سالمندی در حال حرکت است و جمعیت زنان سالمند نیز افزایش یافته است و امید به زندگی در زنان تقریبا حدود ۴ سال بیش از مردان است.

ابتکار با بیان اینکه در کشور ما زنان حدود ۴ سال بیشتر عمر می کنند، ادامه داد: البته که این ۴ سال با سختی و بیماری است و اغلب زنان در  دهه اخر زندگیشان با بیماری‌های بسیاری  روبه رو هستند.

وی با اشاره به تدوین سند ملی سالمندی گفت: در تلاش هستیم به عنوان معاونت زنان و خانواده در این زمینه شاخص های مرتبط با سالمندی و کیفیت زندگی را رصد کنیم.

بخش مهمی از عدالت جنسیتی به موضوع سالمندی توجه دارد و  امیدواریم گام های خوبی در این زمینه برداشته شود.

ابتکار گفت: نامه مشترکی بین معاونت زنان و سازمان بهزیستی نوشته شده است که بر مبنای آن حمایت خاص از کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی را تقاضا کرده‌ایم، بر این اساس امنیت شغلی این افراد مورد توجه قرار می‌گیرد؛ چرا که این افراد در معرض شرایط سخت کاری هستند و اورژانس اجتماعی نقش مهمی در مداخله با آسیب‌ها دارد.

وی افزود: دولت با قدرت، برنامه و با سیاست‌های منجسم پیشرفت می‌کند و هماهنگی و انسجام بیشتر بین جریانات سیاسی و قوای مختلف کشور باعث می‌شود در شرایط دشوار و در بعد اقتصادی و حملات روانی، امید را از دست ندهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب ! كه چى ؟! بنظر شما كاركنان فارس چى ميزنند ؟!
حسین
United Arab Emirates
....