جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ذره بین مسئولان روی پیوست های حفاظتی

چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 648468
گرفتاری دولت بابت درخواست های تقسیمات کشوری و ذره بین مسئولان روی پیوست های حفاظتی مراکز عمومی از جمله خبرهای امروز روزنامه خراسان بود.
ذره بین مسئولان روی پیوست های حفاظتی
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه خود نوشت: 

گرفتاری های دولت بابت درخواست های تقسیمات کشوری
طبق گزارش مبسوط یک مسئول مهم اجرایی به مدیران ارشد دولت، با اشاره به انجام مطالعات تفصیلی در خصوص طرح جامع تقسیمات کشوری، حل و فصل تقاضاهای روزافزون در حوزه این تقسیمات از جمله دغدغه های مهم برشمرده شده که تبعات گوناگونی همانند افزایش حجم بدنه قوه مجریه، افزایش هزینه‏ های جاری دولت، افزایش ناامنی‏ ها و واگرایی‏ های اجتماعی (در صورت نبود بررسی دقیق) را به دنبال خواهد داشت و می‏ تواند کشور را در آینده با چالش‏ های اساسی مواجه کند.

ذره بین مسئولان روی پیوست های حفاظتی مراکز عمومی
با توجه به تاکیدات مندرج در ماده 108 قانون برنامه ششم توسعه، یک مقام مسئول در دولت با ارسال درخواست به تعدادی از نهادهای ذی ربط از آن ها خواسته است، پیشنهادهای خود را در خصوص ارتقای امنیت و ایمنی کلیه شهرک ها و مجتمع های اداری، تجاری، مسکونی و صنعتی و نیز مراکز عمومی، در قالب پیوست های حفاظتی – انتظامی ارسال کنند تا به تصویب هیئت دولت برسد. طبق این ابلاغیه، استانداردهای اعلامی نیروی انتظامی از اولویت اصلی برخوردار خواهند بود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *