پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳

رئیس جمهور دولت سیزدهم کیست؟

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 648434
برداشت کلی من از انتخابات سال ۱۴۰۰ این است که کسی رییس‌جمهور خواهد شد که امروز نامش مطرح نمی‌شود.
رئیس جمهور دولت سیزدهم کیست؟
به گزارش جهان نيوز، حسین کمالی، فعال اصلاح طلب و دبیرکل حزب اسلامی کار در خصوص میزان آمادگی اصلاح‌طلبان برای ورود به فضای انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به کلید خوردن فعالیت برخی جریان‌های مخالف به ایلنا گفت: ما در مرحله اول باید به این فکر کنیم که ساز و کار انتخاباتی تغییر کند. معتقدم جریان اصلاح‌طلب می‌تواند گفت‌وگو‌هایی را آغاز کند تا کسانی که تعیین‌کننده صلاحیت‌های انتخاباتی هستند روش‌های خود را تغییر دهند. نظارت در سطح بین‌الملل به گونه‌ای است که اگر کسی توسط دادگاه از فعالیت انتخاباتی محروم نشده باشد، می‌تواند برای حضور در مسئولیت‌های مختلف کاندیدا شود. اینکه مرجعی برای گزینش وجود داشته باشد و فقط از بین گزینش‌شدگان بتوان کسی را انتخاب کرد مساله مرسومی نیست و به همین دلیل است که معتقدیم نقش شورای نگهبان باید به نقش پدری تغییر شکل و چرخش پیدا کند و از این موضوع وارد مباحث انتخاباتی شود.

رییس‌جمهور انتخابات ۱۴۰۰ فردی است که امروز نامش مطرح نیست
وی ادامه داد: در این خصوص هم ما در حال پایه‌گذاری نهادی هستیم که تصمیم بگیرد و برنامه‌ریزی کند و قطعا کمیته‌های مختلفی خواهد داشت که بتواند به فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان ساختار ببخشد و سیاست‌گذاری کند. البته برداشت کلی من از انتخابات سال ۱۴۰۰ این است که کسی رییس‌جمهور خواهد شد که امروز نامش مطرح نمی‌شود و هیچ یک از گزینه‌های امروز رییس‌جمهور آینده نخواهد بود. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
Iran, Islamic Republic of
حال كه به زعم شما جماعت ابن الوقت , شوراي نگهبان اين همه سختگيري كرده و به هركسي اجازه اعلام كانديداتوري براي رياست جمهوري و نمايندگي مجلس نداده,وضعيتمون اينه ,واي به اون روزي كه قرار باشه به توصيه شماها عمل بشه و تمام عتيقه ها تأييد صلاحيت بشن!!!!
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
شما به شورای نگهبان میتوپید چون...!!1
Iran, Islamic Republic of
...........