شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

عزم عبدالمهدی برای اخراج نظامیان آمریکایی

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 648429
یک عضو ائتلاف النصر از مصمم‌بودن عادل عبدالمهدی برای بیرون‌راندن نظامیان بیگانه به‌ویژه آمریکایی‌ها از عراق پس از تشکیل دولت جدید خبر داد.
عزم عبدالمهدی برای اخراج نظامیان آمریکایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی السنید عضو ائتلاف النصر (به‌رهبری حیدر العبادی) تأکید کرد عادل عبدالمهدی نخست وزیر مکلف مصمم است نظامیان بیگانه و در رأس آنها نظامیان آمریکایی را از عراق اخراج کند.

وی افزود عادل عبدالمهدی به توافقات امنیتی با تمام کشورها بر اساس نیازها و شرایط امنیتی کشور عراق پایبند خواهد بود.وی تأکید کرد از جمله اولویت‌های عادل عبدالمهدی، حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور و عدم اجازه دادن به حضور بیگانگان و نیز وضع جدول زمان‌بندی برای اخراج این نیروها است به‌ویژه با توجه به اینکه نیروهای امنیتی عراق قادر هستند پرونده امنیتی و حفظ مرزهای کشور را بدون حضور آمریکایی‌ها یا دیگران به‌عهده بگیرند.

بر اساس گزارش المعلومه، منابع آگاه اعلام کردند پارلمان عراق چهارشنبه (دوم آبان) تشکیل جلسه خواهد داد تا به وزیران پیشنهادی عادل عبدالمهدی رأی اعتماد دهد، کابینه‌ای که متشکل از 22 وزیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *