سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

دیدار نخست‌وزیر پاکستان با «ملک سلمان» در ریاض

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 648425
نخست‌وزیر پاکستان در رأس یک هیأت بلندپایه با شاه سعودی در ریاض دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار نخست‌وزیر پاکستان با «ملک سلمان» در ریاض
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان، امروز (سه‌شنبه 23 اکتبر) در قصر «الیمامة» در ریاض، میزبان «عمران خان» نخست‌وزیر جمهوری پاکستان بود.به نوشته پایگاه خبری «عاجل»، دو طرف در این دیدار، روابط دوجانبه و جدیدترین تحولات منطقه را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، شاهزاده «فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» امیر منطقه ریاض، شاهزاده «منصور بن متعب بن عبدالعزیز» وزیر مشاور و عضو هیأت دولت و مشاور شاه سعودی، «مساعد بن محمد العیبان» وزیر مشاور و عضو هیأت دولت، «محمد الجدعان» وزیر دارایی، «عواد بن صالح العواد» وزیر اطلاع‌رسانی، «نزار بن عبید مدنی» وزیر مشاور در امور خارجه و «نواف بن سعید المالکی» سفیر عربستان در پاکستان در این نشست حضور داشتند.

از طرف پاکستان نیز وزیر امور خارجه این کشور، وزیر دارایی، وزیر اطلاعات و مشاور نخست‌وزیر در امور بازرگانی و سفیر پاکستان در عربستان در این نشست حضور داشتند.

این در حالی است که «مجتهد» افشاگر اخبار آل سعود طی پستی در توئیتر اعلام کرده که که «محمد بن سلمان»، پدرش سلمان را به کاخ عسیر فرستاده، کاخی که شاید اکنون شبیه به زندان برای پدرش باشد. تاکنون تلاش‌های داخل خاندان سعودی ضعیف و ناکام بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *