پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

«مهرداد حسیبی» از فعالان رسانه‌ای درگذشت +عکس

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 648394
به گزارش جهان نيوز، مهرداد حسیبی خبرنگار باسابقه رسانه روز گذشته بر اثر بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

همکار عزیزمان؛ مهرداد حسیبی دبیر تحریریه سایت خبری «الف» آسمانی شد. او از چند سال قبل درگیر بیماری سرطان بود. در تمام دوران درمان و سختی های بیماری در عمل به تعهد کاری و مسولیت هایش هرگز کوتاهی نکرد. تحریریه الف در گذشت وی را به خانواده آن عزیز و همکاران مطبوعاتی تسلیت گفته و برایش رضوان و مغفرت الهی مسالت داریم.

مراسم تشییع پیکر شادروان «مهرداد حسیبی»، ساعت ۸:۳۰ صبح چهارشنبه از منزل آن مرحوم در خیابان شریعتی - نرسیده به ظفر - خیابان دفتری شرقی - پلاک ۱۲ برگزار می‌شود.

روحش شاد یادش گرامی


پیام تسلیت بهرام قاسمی در پی درگذشت مهرداد حسیبی دبیر تحریریه سایت خبری الف
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه «بسیار متاسفم که فرد دیگری از جامعه رسانه را از دست دادیم» گفت: ضایعه درگذشت این بزرگوار را به همه همکاران و سایت الف و جامعه رسانه‌ای تسلیت می‌گویم.

جهان نيوز هم درگذشت این فعال رسانه ای را که مدتی با این پایگاه همکاری داشت را به خانواده محترم ایشان و همچنین همکاران رسانه ای شان در مجموعه الف تسلیت می گوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامورزش
Iran, Islamic Republic of
آخه من نمی دونم این منفی دادن برای طلب آمرزش یک نفر مرحوم شده برای چیه، یعنی شما اینقدر بخیلی که آمرزش مردگان را هم نمی توانی ببینی
سرور
Iran, Islamic Republic of
...