جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خبر امنیتی وزیر اطلاعات برای زوار اربعین

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 648386
وزیر اطلاعات در مرز شلمچه گفت:سه تیم تروریستی که قصد داشتند زائرین اربعین راهدف قرار دهند، دستگیر شدند.
خبر امنیتی وزیر اطلاعات برای زوار اربعین
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با گذراندن مسافت ۲ کیلومتری حدفاصل موکب شهرستان امیدیه تا پایانه مرزی شلمچه از مواکب مستقر در این مسیر دیدن کرد و با حضور در ساختمان پایانه مرزی شلمچه نحوه رسیدگی به زائران ایرانی و اتباع خارجی را مورد بررسی قرار داد.
 
وی در حاشیه این سفر ،در جمع زوار اربعین حسینی گفت: ۳ گروه تروریستی متشکل از ۱۵ نفر که قصد داشتند در خوزستان در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها دست به عملیات تروریستی بزنند در روز‌های اخیر با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر برقراری امنیت کامل در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور ما از هر صد گروه تروریستی نود و نه گروه را شناسایی می‌کنند که در مقایسه با سایر کشور‌ها این اشراف اطلاعاتی بسیار مطلوب است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه تمام تلاش آمریکا با همراهی صهیونیست و در رأس آن آل سعود بر این است که کشور ما را دچار مشکل کنند،یادآور شد:  آنان بر روی جریان‌های تجزیه‌طلب و تکفیری و تشویق آنان به انجام کار‌های ضدبشری سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما به حمد خدا از هر ۱۰۰ اقدام امنیتی که در تلاش برای انجام آن بودند ۹۹ اقدام آنان کشف و خنثی شده و این تعداد کشف شدن تیم‌های تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاه‌های اطلاعاتی بی‌نظیر است.

وی افزود: در کشورهایی مانند فرانسه از هر ۱۰ اقدام تروریستی فقط ۵ یا ۶ فقره کشف می‌شود،اما سایر اقدامات در این کشور‌ها بوسیله تروریست‌ها عملیاتی شده است.

وزیر اطلاعات صبح امروز برای بررسی زیرساخت‌ها و نحوه خدمت رسانی، خود را به زوار اربعین حسینی در شلمچه رساند و از نزدیک به خادمان و موکب داران مستقر در شلمچه خدا قوت گفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *