پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

آخوندی شهردار بشود یعنی توقف اداره تهران!

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 648344
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.
آخوندی شهردار بشود یعنی توقف اداره تهران!
به گزارش جهان نيوز، مرتضی طلایی عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص خبرهای منتشره مبنی بر ورود آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری تهران، گفت: به نظر بنده این موضوع نه به مصلحت آقای آخوندی است و نه در این شرایط به نفع شهر و شهروندان است.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علت این اظهارنظر روشن است، سوابق و عملکرد مدیریت اخیر آخوندی در وزارتخانه موفق نبوده و جدا از حاشیه‌هایی که مطرح شده است هیچ خروجی از وزارت راه نداشته‌ است.

وی با بیان اینکه با یک نگاه کارشناسی شاخص عملکرد قابل اندازه‌گیری است،‌گفت: در دوره پنج ساله وی هیچ اتفاقی در وزارتخانه رخ نداده است. یکی از نمونه‌ها مسکن اجتماعی است که جزو ایده‌های آخوندی بود که فقط در مورد آن صحبت شد و هیچ کاری صورت نگرفت. 

طلایی گفت: همچنین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از دیگر ایده‌های آخوندی بود که فقط آن را در صدا و سیما مطرح کرد و بزرگنمایی‌هایی صورت گرفت ولی هیچ کاری انجام نشد. 

عضو سابق شورای شهر تهران، گفت: آخوندی در دوره مدیریت قالیباف ،در وزارت راه بود و هیچ تعاملی با شهرداری  نداشت. به طور طبیعی بسیاری از طرح‌ها مشترک بین شهرداری و وزارتخانه بود که وی از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به فهرست ضعف‌ها بپردازیم موارد زیاد است. به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای آخوندی لقب ترمیناتور برازندشه !!
هر کجا باشه اون قسمت تعطیله
Iran, Islamic Republic of
مگه شهردار فعلي و اونيكي در اين دوساله كاري كردند
Iran, Islamic Republic of
خدابخیربگذرونه حتمی حتمی گرانی مسکن بیدادخواهد کرد من بفهمم او میاید چند هکتار زمین در شمال تهران خواهم خرید چون میدانم چه میشود!
غزاله
France
جناب جهان نیوز بس کفر منودر آوردی هر وقت نظرم می نویسم نظرم درج نمیشه همین چند دقیقه پیش احدی از حمایت کنه جهان نیوز مسخره