جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۶
اولین پاسخ دولتی ها به آقای معاون اول صادر شد

واکنش جالب روزنامه دولت به اظهارات اخیر جهانگیری/ حتی اصلاح طلبان هم اسحاق را جدی نگرفتند!

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 648298
روزنامه سازندگی، به عنوان ارگان حزب کارگزاران که جهانگیری از زعمای آن محسوب می‌شود، اظهارات اخیر جهانگیری را چندان مهم ندید که در شماره دیروز خود به آن بپردازد.
واکنش جالب روزنامه دولت به اظهارات اخیر جهانگیری/ حتی اصلاح طلبان هم اسحاق را جدی نگرفتند!
گروه سیاسی جهان نيوز: واکنش اصلاح طلبان به اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر محدود شدن و گمانه زنی های درباره کنار رفتن او از دولت، نشان می دهد که حمله اولیه آقای معاون اول به اعتدالیون با موانع راحتی هم روبه رو نیست.

به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه دولتی ایران نیز طی گزارشی تلاش کرده که نشان بدهد اصلاح طلبان چندان اظهارات جهانگیری را جدی نگرفته اند.

روزنامه ایران نوشته است: «روزنامه سازندگی، به عنوان ارگان حزب کارگزاران که جهانگیری از زعمای آن محسوب می‌شود، اظهارات اخیر جهانگیری را چندان مهم ندید که در شماره دیروز خود به آن بپردازد. اتفاقاً در رویکردی دیگر، با انتخاب تیتر یک «مخالفت جهانگیری با افزایش قیمت بنزین» سازندگی تلاش کرد جایگاه جهانگیری در دولت را برجسته کند، ولو به صورت مخالفت با سیاست‌های اقتصادی آتی. تنها در صفحه دو با تیتر «اختیارات محدود و دغدغه‌های معاون اول» به صورت بسیار گذرا به این موضوع پرداخته شد.«شرق» تیتر یک را به این موضوع اختصاص داد که «جهانگیری از اختیارات کم خود در دولت گفت» این روزنامه تنها به بازتاب اظهارات جهانگیری اکتفا کرد و در ادامه، نقل قول غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران را پوشش داد که به «مهر» گفته بود «جای جهانگیری هم بودم، یک روز نمی‌ماندم.» شرق به شایعاتی هم اشاره کرد که پیش از این درباره طرح استعفای جهانگیری نزد روحانی مطرح شده بود که با سکوت و نه مخالفت رئیس جمهوری همراه بود. این درحالی است که در همان زمان، این شایعات از سوی نزدیکان رئیس جمهوری در گفت‌وگو با «ایران» تکذیب شده بود.روزنامه «اعتماد» مفصل‌تر به این موضوع پرداخت، با انتشار تصویری از جهانگیری که تنها روی صندلی نشسته است. این روزنامه با تیتر «گلایه‌های نابهنگام» عملاً جهت‌گیری خود را این طور انتخاب کرد که طرح چنین مسائلی، دست‌کم امروز دیر است. این نکته‌ای بود که عباس عبدی هم در یادداشت خود در این روزنامه بر آن تأکید کرده بود. باوجود این، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با این روزنامه، اینکه اظهارات جهانگیری ناظر بر فاصله‌گیری اصلاح‌طلبان از دولت یا کناره‌گیری جهانگیری از دولت باشد را بشدت رد کرد و این مباحث را امری طبیعی در مسیر کار دانست. البته اعتماد در گزارش خود، تلویحاً گفت که سخنان جهانگیری، به مثابه برآورده نشدن انتظارات جریانی است که همه سرمایه اجتماعی خود را صرف پیروزی روحانی کرده‌اند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسحاق خان داره ميره هزينه افزايش بنزين گردنش نيفته
Iran, Islamic Republic of
کاش از اول اختیار نداشت.بیچاره روحانی که معاون اولش آينه و وزیراش هم بی انگیزه و متکبر و طلبکار.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره روحانی ؟؟؟؟
روحانی خودش اینا رو انتخاب کرده
Iran, Islamic Republic of
تیرتون برای تفرقه بین دولتی ها به سنگ خواهد خورد دولت ایران بر امده از دموکراسی و رای مردمه خوب یا بد قابل احترامه
اینقدر نفرت پراکنی کنین که ۱۴۰۰ هم ۳۰ هیچ ببازین
Iran, Islamic Republic of
این دولتی ها که کشور رو با بی تدبیری ویران کردند شما هم متعصبانه تا آخرش باش تا ببینیم چی میشه!
تفرقه افکنی کار اصلاح طلبان در سال 88 بود.
Iran, Islamic Republic of
چطور سال 88 دموکراسی و رای مردم را قبول نداشتین و فتنه برپا کردید ؟!
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ما وقتی سی هیچ می بازیم مثل شما جیغ بنفش نمیکشیم، اما شما هروقت همونهایی که سینه براشون چاک میکنید تف هم کف دستتون نمیندازن، فوری از رهبری مایه میذارید و آروغ روشنفکری میزنید که چرا رهبری کاری نمیکنه؟!!!!! بیخود حرص نخور، شیرت خشک میشه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به هر حال ما امدیم رای دادیم تا یک عده به قدرت نرسند و همین کار رو در ۱۴۰۰ هم خواهیم کرد حالا می خواد یکی بدتر یا بهتر از روحانی بیاد
تنفر و کینه در پوست و خونتونه و جز لاینفک زندگیتون
پشت سر رهبری عزیز و همگام با اصلاحات تا ابد ...
خداوند از سر تقصیرات شما نگذرد.
Iran, Islamic Republic of
شماها رای دادین و بدبختی و بیچاره گی برای 80 میلیون ایرانی به ارمغان آوردید.
فریاد سکوت
Iran, Islamic Republic of
به هر حال... یعنی چی دقیقا... یعنی اینکه گوش من به هیچ منطق و استدلالی بدهکتر نیست.... امان از این چهار چوب خشک و بی منطق
Iran, Islamic Republic of
جنگ زر گری است ....
کاظم
Romania
یاد خاتمی افتادم که اخر کار گفت من یه تدارکاتچی بیشتر نبودم.!
ايراني
Iran, Islamic Republic of
كاملاً مشخصه كه قصه اخير جهانگيري جنگ زرگري است و اين تصميم، خروجي اتاق فكر واعظي، نوبخت و نهاونديان است. اين جهانگيري كه امروز فرياد "انا مظلوم" سر داده، همان جهانگيري است كه در مناظرات انتخاباتي با دو شمشير به ميدان آمده بود و با يكي قاليباف را ميزد و با ديگري رئيسي را. اين جماعت خود را در انتخابات آتي مجلس و رياست جمهوري شكست خورده مي بينند و لذا با اين اظهارات تلاش مي كنند جهانگيري را بعنوان اپوزيسيون دولت معرفي نموده و براي انتخابات آتي علم كنند...
شك نكنيد پس از غلبه بر حريفان، دوباره همه گرد هم آمده و روز از نو و روزي از نو...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
جهان جون دستت درد نكنه . چه عجب اين كامنت ما رو ايندفعه بدون سانسور گذاشتي.!!!!
بهرحال ممنون
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اسحاق... والله مدیون مردم ایران است وروز قیامت باید پاسخگو باشد