چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

ماجرای ممنوعیت سفر معلمان به کربلا چه بود؟

سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 648293
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان درباره صدور بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت سفر معلمان به کربلا در ایام اربعین توضیح داد.
ماجرای ممنوعیت سفر معلمان به کربلا چه بود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به ایام اربعین توجه  شور و شوق برای سفر کربلا و زیارت دوچندان می شود بر همین اساس بخشی از مردم در این روزها زائر کربلا می شوند به همین منظور بخشنامه ای در فضای مجازی به تدریج در حال فراگیری است که نشان می دهد آموزش و پرورش دزفول با اعزام  معلمان به کربلا و اخذ مرخصی برای این سفر مخالفت می کند بر همین اساس علت و صحت و سقم این قضیه را با آموزش و پرورش خوزستان در میان گذاشتیم.

نوری زاده رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ درباره ماجرای بخشنامه‌ای که در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت معلمان دزفولی برای سفر به کربلا در ایام اربعین منتشر شده است، اظهار کرد: با توجه به متن این بخشنامه هیچ گونه ممنوعیت برای سفر به کربلا وجود ندارد و شیطنت‌های رسانه‌ای چنین برداشتی را داشته اند.

وی ادامه داد: براساس قانون مرخصی استحقاقی زیارتی صرفا برای حج تمتع در نظر گرفته شده است، اما برای سایر سفر‌ها همکاران معلم می‌توانند از مرخصی عادی بهره بگیرند.

نوروزی زاده تصریح کرد: با توجه به مسئولیت خطیر معلمان و جلوگیری از خالی نماندن کلاس‌های درس، مرخصی استحقاقی برای سفر‌های غیر حج تمتع در نظر گرفته نشده است بنابراین ممنوعیتی برای سفر کربلا به مناسبت اربعین نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *