سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۸

فردوسی پور تنبیه شد/ برنامه «نود» امشب پخش نمی‌شود

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 648260
طبق اعلام روابط عمومی شبکه ۳، با عنایت به رفتار غیرحرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس ـ اسپانیا و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نمی‌شود.
فردوسی پور تنبیه شد
به گزارش جهان نيوز، علی‌رغم اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌های خبری مبنی بر پخش برنامه تلویزیونی «نود» در هفته جاری، این برنامه امشب به روی آنتن نخواهد رفت. 
بنا بر این گزارش، این تصمیم بنا بر نظر مدیران تلویزیون و پس از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد، گرفته شده است. 

مسؤول روابط عمومی شبکه ۳ سیما با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

به گزارش فارس، هفته گذشته پس از اعلام شبکه سه مبنی بر عدم پخش ۵ برنامه تلویزیونی به واسطه پخش فوتبال لیگ اروپا،‌ عادل فردوسی‌پور در مصاحبه‌ای خبر از پخش این برنامه داد و برخی رسانه‌ها با اعمال فشار تلاش کردند این برنامه را در آنتن بگنجانند که در نهایت این اتفاق نیفتاد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جز تنبیه مردم این کشور و بریدن از گلوی این کشور و ریختن تو حلقوم دیگران چه کاری بلدید فراموش نکنید خدایی بالاسر هست
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اگر مجری برنامه 90 برای مردم و مخاطبانش احترام قائل بود پخش برنامه را اهرم فشار نمی کرد. سنگ چه کسی را به سینه میزنید!!؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور تنبیه نشد با روان مردم بازی کردید.ما هم بجای شنیدن فاتحه سر قبر مرده در سریال دلدادگان زدیم کانال ماهواره ویک فیلم اکشن دیدیم .
Iran, Islamic Republic of
چیزی که برای بعضی ها اصلا مهم نیست آخرت و قیامت است. یکعده ای مثل جناب عالی انگار با لجبازی می خواهید منکر همه چیز شوید. حالا زدی کانال ضد انقلاب و گناه کردی باید تاوانش را هم در همین دنیا و هم در قیامت بدی. حالا موقع خوشخوشانته ولی موقع گریه و پشیمانی شما هم می رسد. نه اینکه بنده از این عاقبت برای شما خوشحال باشم و اتفاقا متاسفم که چرا عده ای اینقدر غفلت آن ها را گرفته انگار یکروزی که ممکنه یکساعت دیگه باشه نمی میرند!
Iran, Islamic Republic of
اگر دنبال فیلم اکشن بودید اتفاقا یکی از شبکه های صدا و سیما داشت همزمان پخش می کرد خیلی هم جذاب بود.بچه های من که کاملا رففته بودن تو حس نقش اول فیلم. شما می خوای ماهواره ببینی چرا ربطش میدی به روان و فاتحه و .... عزیزجان!
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه مشکل اصلیش دین ومذهبه می زنه ماهواره !! ......
Iran, Islamic Republic of
پولبريتي فوتبالي
یوسف
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این کشور مدیران بسیار قوی داره که میتونن به راحتی از معترض، اپوزیسیون بسازند ... اصلا کاری جز دفع ندارند بماند در جذب حداقلی هم عاجزند
Iran, Islamic Republic of
...
رامین
Iran, Islamic Republic of
از این بیشتر هم انتظار از رسانه ملی هست که مجریان خاطی رو تنبیه کنه.قرار نیست که مجریان صدا و سیما برای سازمان تعیین تکلیف کنند بلکه تابع قوانین و مقررات سازمان باید باشند.
Germany
انگار دستهایی در صدا و سیما وجود داره که عمداً نارضایتی ایجاد کنند .... چرا با مردم لج بازی می کنید ، به والله این نظام بر روی خون هزاران شهید بنا شده چرا با تصمیمات کودکانه پنجه بر روی نظام می کشید
Germany
احسنت
Iran, Islamic Republic of
چرا برنامه نود را انتقال نمیدید شبکه ورزش ؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
با رفتاری که مدیر جدید شبکه سه از ابتداء انتصابش تا حالا نشون داد من فکر میکنم شبکه سه آخر سر دستاش رو بالا می بره و میگه هر چی که فردوسی پور میگه همون باید بشه. این مدیرجدید حسابی محو نام و عنوان مجری های معروف شده، حالا خورشید رشیدپور رو ببینین اونوقت متوجه میشین که شبکه سکه کارفرما نیست بلکه کارگری هست که در خدمت نظرات مجریای معروف هست. الان رشیدپور هر طور که صلاح بدونه و دل و سلیقه سیاسی اون بخاد داره برنامه رو روی آنتن میفرسته. انگار نه انگار که اون باید در خدمت شبکه باشه بلکه برعکس این شبکه هست که در خدمت اونه. چهار روز دیگه نود هم میره روی آنتن البته با نظر فردوسی پور و نه مسئولین شبکه سه. متاسفانه الان تمامی شبکه ها اینطوری شدن یعنی مجری ها و تهیه کنندها هر طور که دلشون بخاد برنامه رو به پیش می برن.از خندوانه گرفته تا بقیه. این موضوع حتی اخیرا به شبکه های استانی هم کشیده شده، بیخودی هی توی تیتراژ از ناظر پخش و نمیدونم حراست میگن در صورتی که هیچ خبری از اینا نیست و تنها اسم و عنوان شون هست که البته اینا فقط باعث میشن که انگ سانسور رو به صدا و سیما بچسبونن
Iran, Islamic Republic of
نه بابا مثلا می خواهند بگویند ما روشنفکریم ....
محمد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای فردوسی پور عزیز که علاقه مند به تیم انگلیس و باشگاه لیورپول هست، بهتره ماجرای اون مجری معروف برنامه انگلیسی "تخت گاز" رو هم یادش باشه. البته صدا و سیما هم کمتر اذیت کنه.مثل قضیه بلند بودن موهای کارلوس پویول و حذف حضورش در 90.
Iran, Islamic Republic of
خیلی لوس است این مرد