پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

سلطان سکه چه زمانی اعدام می شود؟

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 648231
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز زمان اجرای حکم اعدام سلطان سکه و محمد سالم مشخص نشده است.
سلطان سکه چه زمانی اعدام می شود؟
به گزارش جهان نيوز، غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ملی کارشناس در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی پیرامون پرونده اسفندیار رحیم مشایی اظهار کرد: پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شده و تعیین شعبه شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص زمان اجرای حکم اعدام مظلومین و محمد سالم گفت: زمان اجرای حکم این افراد هنوز تعیین نشده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگر با گرفتن و اعدام این اشخاص قیمت سکه و ارز کاهش پیدا کرده است؟؟؟ اقتصاد خودش بیمار است ...
علی
Iran, Islamic Republic of
ناشناس درست است اقتصاد مشکل دارد بیمار است ولی تشدید این بیماری و قطع سرم خون این بیمار درحال جراحی وکشتن او روی تخت عمل جراحی توسط سود جویان از خدابی خبر وسلاطین ارز وسکه ودارو و احتکاررزق مردم درهماهنگی با دشمنان داخلی وخارجی چطور؟! مسائل را باهم قاطی نکنیم
Iran, Islamic Republic of
البته این قاطعیت قابل تقدیر است ولی مقصر اصلی خریدار نیست باید آن کسی تنبیه شود که در عرض چندین روز اینهمه ذخیره طلا و ارز را آگاهانه با قیمت اندکی به باد هوا داد اصل کاری رییس بانک مرکزی سابق آقای سیف بود که حالا هم شده مشاور جناب روحانی...!!!!!!