سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

همتی فعالان اقتصادی را سرکار گذاشت؟

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 648000
رئیس کل بانک مرکزی که برابر هماهنگی های قبلی قرار بود در نشست امروز هیئت نمایندگان اتاق ایران حضور یابد حدود نیم ساعت قبل از آغاز جلسه حضورش را لغو کرد که مایه دلخوری فعالان بخش خصوصی شد.
همتی فعالان اقتصادی را سرکار گذاشت؟
به گزارش جهان نيوز، محور اصلی سخنان فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در نشست امروز هیئت نمایندگان اتاق ایران پیرامون مسائل ارزی و مشکلات پیش آمده در این ناحیه برای فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی بود که با حضور نیافتن رئیس کل بانک مرکزی به نوعی دستور جلسه امروز از موضوعیت افتاد.

به گفته عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران هماهنگی‌ها برای حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی در اتاق ایران از ۲۰ روز قبل انجام شده و تا نیم ساعت قبل از شروع جلسه کسی نمی‌دانست که همتی در جلسه حضور نخواهد یافت و بدین ترتیب فعالان اقتصادی نتوانستند پس از روی کار آمدن رئیس کل جدید بانک مرکزی وی را در میان خود ببیند.

همتی قرار بود پس از انتصاب به عنوان ریاست کل بانک مرکزی برای اولین بار امروز در جمع فعالان اقتصادی و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران حضور یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *