شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشف ۴۰۰۰ قرص متادون در یک پراید

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 647992
معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات بازداشت خرده‌فروشان موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته را تشریح کرد.
کشف ۴۰۰۰ قرص متادون در یک پراید
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ علی کاشانی درباره اقدامات پلیس پیشگیری تهران بزرگ در بازداشت خرده‌ فروشان موادمخدر در محلات پایتخت اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته مأموران کلانتریهای پایتخت،‌ پلیس مترو و پیشگیری موفق به کشف دو کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر و روانگردان و بازداشت 44 نفر (41 مرد، سه خانم) در این رابطه شدند.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 174 قیامدشت در یک عملیات با اخذ دستور قضایی وارد منزل یک خرده فروش موادمخدر شده و مقدار یک کیلو تریاک جاساز شده در کیسه برنج را کشف کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری 117 جوادیه در اجرای این طرح موفق به بازداشت آقا و خانمی شدند که در حوالی ترمینال جنوب  اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، مأموران کلانتری 179 خلیج‌فارس نیز خانم و آقایی را بازداشت کردند که با خودرو در جاده قدیم کرج موادمخدر توزیع می‌کردند.

کاشانی با اشاره به بازداشت خرده فروش مواد مخدر در دره فرحزاد توسط عوامل کلانتری 140 باغ‌فیض، درباره جزئیات این عملیات گفت: روز گذشته یک خرده فروش موادمخدر با تیراندازی هوایی مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در دره فرحزاد بازداشت و از وی مقادیر موادمخدر از نوع هروئین  کشف و یک میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد این فرد ضبط شد.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگری تهران بزرگ ادامه داد: مأموران کلانتری 135 آزادی نیز روز گذشته موفق به شناسایی و بازداشت راننده یک دستگاه خودروی پراید در میدن آزادی شدند که چهار هزار عدد قرص متادون حمل می‌کرد، همچنین مأموران پلیس مترو در ایستگاه میدان آزادی دو خرده فروش موادمخدر را بازداشت و شناسایی کردند؛ این دو خرده‌فروش در حوالی ایستگاه مترو اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع 9 دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودرو در اجرای این طرح در 48 ساعت گذشته توقیف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *