جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برای شکایت به عملکرد مهدهای کودک چه کنیم؟

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 647945
در صورتی که والدین از عملکرد واحدها، مراکز و دستگاه‌های مرتبط و تحت نظارت سازمان بهزیستی انتقاد یا شکایت دارند می توانند این نقدها را به گوش مسئولان برسانند.
برای شکایت به عملکرد مهدهای کودک چه کنیم؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، معاون اجتماعی بهزیستی کشور گفت: روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد و در صورتی که والدین از عملکرد مهدها ناراضی‌اند می توانند شکایات خود را پیامک کنند.

حبیب اله فرید گفت: در صورتی که والدین از عملکرد واحدها، مراکز و دستگاه‌های مرتبط و تحت نظارت سازمان بهزیستی انتقاد یا شکایت دارند می توانند این نقدها را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: والدین می توانند از طریق پیام کوتاه شماره 30008530 به صورت مستقیم با مسئولان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و یا پیام کوتاه به شماره  3000012333 به صورت مستقیم با مسئولان دفتر امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی کشور تماس بگیرند.

فرید گفت: روش‌های آموزشی در مهدهای کودک باید متناسب با فرهنگ و شئونات دینی جامعه باشد و بهزیستی بر عملکرد مهدها نظارت دارد و علاوه بر آن، نظارت مردم برمهدها اهمیت بیشتری دارد.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور درباره روش‌های غیرمجاز آموزشی در برخی مهدهای کودک، ادامه داد: این روش‌ها معمولا عمومی نیست و فقط در برخی از مهدهای شمال شهر مشاهده می‌شود که به آنها تذکر داده شده است و بهزیستی در صورتی که ببیند یک مهدکودک روش‌های سخیف غربی از جمله موسیقی‌های غیرمجاز را بکار گرفته، علاوه بر تذکر و اخطار، نسبت به تعطیلی آن مهدها هم می تواند اقدام کند.

وی تصریح کرد: مربیان مهدها علاوه بر اینکه گزینش می‌شوند باید دوره‌های آموزشی را نیز سپری کنند؛ البته اگر تحصیلات مربیان مرتبط باشد، نیازی به این دوره‌ها نیست و فارغ‌التحصیلان رشته‌های دیگر حتما باید آموزش ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *