جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

واکنش جهانگیری به بازنشر کلیپ‌های انتخاباتی‌اش

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 647910
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ترامپ روی کار آمده و توافق بین المللی را به هم زده است، گفت: برخی توصیه می کنند که بروید حرف ترامپ را بشنوید و قبول کنید، اما روحیه و غیرت ایرانی اجازه نمی دهد.
واکنش جهانگیری به بازنشر کلیپ‌های انتخاباتی‌اش
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم روز ملی صادرات گفت: دولتها هستند که با سیاستگذاری ها می توانند شاخص های اقتصادی را به سمت ثبات اقتصادی حرکت دهند، واقعیت این است که در دوره یازدهم، ما موفق بودیم که ثبات را به اقتصاد برگردانده و نرخ تورم را تک رقمی کنیم، این در حالی است که هجده ماه در یک مذاکره نفس گیر با خارجی ها گفتگو کردیم و تابوها را شکستیم، این موضوع هم اتفاق افتاد. البته برخی از دوستان کلیپ هایی می گذارند که من با حرارت از دولت دفاع می کنم، به خاطر این بود که کارهای خوبی انجام شد.

وی افزود: اتفاقات ویژه ای اکنون در مسائل سیاسی داخلی و فضای بین المللی رخ داده است و همه باید تلاش کنند در فضای سیاسی داخلی روحیه جوانمردی در کشور از بین نرود. این روحیه باید ترویج داده شود و باید کاری کرد که همه فکر کنند با جوانمردی می توانند زندگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه باید تلاش کنند در فضای سیاسی داخلی روحیه جوانمردی در کشور از بین نرود!!!!!!


کدام جوانمردی اسحاق؟؟؟؟

همون جوانمردی که شما فقط به فکر دختر بدبخت بیکار فوق لیسانس قاچاقچی وزیر بودی؟؟؟

ای این نوع جوانمردی داریم خیلی هم داریم.
Iran, Islamic Republic of
بخاك سياه نشسته ايم دست از سرمون برداريد
United States
جهانگیری با حرارت از دولت دفاع نکرد.
با حرارت رقبا را سیاه نشان داد و تخریب کرد.
ايراني
Iran, Islamic Republic of
كاملاً مشخصه كه قصه اخير جهانگيري جنگ زرگری است...