چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۵

آقای فلاحت پیشه! فقط حادثه میرجاوه سهل انگاری بود؟

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 647857
چطور ایشان، از سهل‌انگاری درباره جان 11 نفر مرزبان انتقاد می‌کند اما اتوبان بزرگی برای انواع نفوذی‌های اطلاعاتی و امنیتی باز می‌کنند؟!
آقای فلاحت پیشه! فقط حادثه میرجاوه سهل انگاری بود؟
به گزارش جهان نيوز، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری موضوع حمله به نقطه صفر مرزی و میرجاوه و گروگان‌گیری مرزبانان خبر داد و گفت: برخی سهل‌انگاری‌ها باعث می‌شود جان مرزداران وطن به خطر بیفتد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبر آنلاین افزود: متاسفانه برخی سهل‌انگاری‌ها باعث می‌شود جان جوانان و مرزداران وطن‌ به خطر بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع موضوع این سهل‌انگاری‌ها در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: واقع امر این است که بسیاری از اتفاقاتی که برای جوانان و مرزداران می‌افتد قابلیت پیشگیری دارد که متاسفانه ضعف‌هایی وجود دارد.
ملاحظه‌ای که درباره سخن رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس وجود دارد این است که چطور ایشان، از سهل‌انگاری درباره جان 11 نفر مرزبان انتقاد می‌کند- که انتقاد هم دارد- اما خود وی و هم‌طیفانشان در مجلس با توجیه الحاق بر FATF و تصویب ملحقات آن، اتوبان بزرگی برای انواع نفوذی‌های اطلاعاتی و امنیتی باز می‌کنند که می‌تواند امنیت یک ملت را به خطر بیندازد؟!

آیا غیر از این است که برخی مبادلات اطلاعاتی مشابه، موجب افتادن اطلاعات مربوط به دانشمندان هسته‌ای به دشمن و ترور بعدی آنها شد؟!  آیا غیر از این است که سپاه پاسداران و  وزارت اطلاعات و... در فهرست تحریم‌های غرب به ویژه آمریکا قرار دارند و متاسفانه بخشنامه‌هایی حاکی از اعمال تحریم‌های وزارت‌خارجه و وزارت خزانه‌داری آمریکا صادر شده که به مفهوم تحریم پاسداران امنیت ملی است اما همین عملکرد ما مورد پیگیری و بازخواست کمیسیون امنیت ملی واقع نشده است؟! اگر در همین مسیر، اطلاعات سری  مراکز امنیتی و نظامی و انتظامی به دست دشمنان افتاد- که جزو مطالبات‌ گریزناپذیر FATF و CFT است - آن وقت مسئولیت این سهل‌انگاری با چه کسانی خواهد بود؟!

منبع: کیهان
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تصویب لوایح در مجلس شورای اسلامی صورت می پذیرد و در صورت تصویب به شورای نگهبان ارجاع داده میشود شورای آن را بررسی و عدم مغایرت با قانون اساسی و شرع مقدس تایید و در غیر اینصورت به مجلس عودت داده میشود و در مجلس اگر اصلاح شود که هیچ ولی مجلس اگر اصرار به تصویب دارد آنگاه به مجمع تشخیص مصلحت ارسال میگردد.حال سهل انگاری مراحل بررسی لایحه اف ای تی اف چگونه بوده است که کیهان مدعی مردمی بودن به آن میتازد که این تازش موجب تضعیف نهاد مردمی است
Iran, Islamic Republic of
بيخيال مرز بانان دلار هاي گم شده رو بچسپ!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مجلس دانگي دونگي نميخوايم
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات از سر بی تدبیری و ندانم کاری اقایان چه لشکری چه کشوری است اینها بدون کارایی لازم مقام دارند بدون باز دهی ان و کار دست ادمش نیست باز هم اکنون خوب است چند سال دیگر این موضوع نمایانتر میشود