پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

شکست حسن یزدانی مقابل تیلور آمریکایی

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 647707
حسن یزدانی که همه چیز را از دست رفته، می دید سعی کرد جبران کند؛ اما توانی در بدن نداشت. هیچ چیز خوب پیش نمی رفت و فریادهای رسول خادم از کنار تشک هم فایده ای نداشت. روی حمله های یزدانی، این تیلور بود که ضدحمله می زد و زیرگیری می کرد. نتیجه ۱۱ بر ۶ شد
به گزارش جهان نيوز، دقایقی قبل در بوداپست مجارستان فینال زودرس وزن ۸۶ کیلوگرم برگزار شد و حسن یزدانی برابر دیوید تیلور از آمریکا قرار گرفت و در کمال ناباوری شکست سنگینی را پذیرا شد. در ۳ دقیقه اول مثل همیشه پلنگ جویبار با حمله های طوفانی خود از حریف امتیاز می گرفت و با زیرگیری های فوق العاده همیشگی ۶امتیاز از حریفش گرفت و ۲ امتیاز هم داد.

 تایم اول ۶ بر ۲ به سود حسن یزدانی پایان رسید؛ اما می شد خستگی را در چهره قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و مسابقات جهانی ۲۰۱۷ دید. تیلور گویا به خواسته اش رسیده بود و توانسته بود پلنگ جویبار را از نفس بیاندازد. با شروع ۳ دقیقه دوم شرایط تغییر کرد. حسن از نفس افتاده بود و تیلور با آمادگی بسیار بالا از او زیر می گرفت. کشتی گیر آمریکایی یکی پس از دیگری حمله می کرد و یزدانی هم نایی نداشت تا در برابر او دفاع کند.

کشتی با ۲ زیرگیری تیلور سختکوش ۶ بر ۶ شد. حسن یزدانی که همه چیز را از دست رفته، می دید سعی کرد جبران کند؛ اما توانی در بدن نداشت. هیچ چیز خوب پیش نمی رفت و فریادهای رسول خادم از کنار تشک هم فایده ای نداشت. روی حمله های یزدانی، این تیلور بود که ضدحمله می زد و زیرگیری می کرد. نتیجه ۱۱ بر ۶ شد تا تیلور در حالی که حسن یزدانی در خاکش بود، چند ثانیه به پایان جشن پیروزی بگیرد.

این شکست ناباورانه باعث شد حسن در همان گام اول متوقف شود و حالا باید در انتظار بنشیند تا تیلور فینالیست شود تا بلکه به شانس مجدد برود و بتواند مدال برنز کسب کند. با این حال همه از حسن یزدانی انتظار طلا داشتند و این باخت شاید تاثیرات بسیار منفی روی تیم ایران بگذارد.

منبع: تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شاید انگیزه کافی نداشت اینهمه طلا گرفت ÷ایا قدرش را دانستند