پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
انبارلویی:

اصلاح‌طلبان می‌گویند که ما نقشی در دولت نداشتیم

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 647703
عضو حزب موتلفه گفت: جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور است، چطور اصلاح‌طلبان می‌گویند که ما هیچ نقشی در دولت نداشتیم.
اصلاح‌طلبان می‌گویند که ما نقشی در دولت نداشتیم
به گزارش جهان نيوز، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی ائتلافی است، اظهار کرد: ناکارآمدی روحانی در  تحقق وعده‌ها و اجرایی نشدن برنامه‌ها، عدم پاسخگویی به مردم  موجب شده است که اصلاح‌طلبانی که با رئیس‌جمهور ائتلاف کرده بودند، اکنون «شعار کی بود کی بود من نبودم» را مطرح کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در ایجاد مشکلات کنونی دولت نقش تعیین کننده‌ای داشتند، تصریح کرد: با وجود اینکه جریان اصلاحات بسیاری از پست‌های کلیدی دولت در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را اصلاح طلبان اشغال کرده‌اند اما همچنان از مسئولیت خود در حمایت از روحانی شانه خالی می‌کنند.

انبارلویی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در ناکارآمدی دولت شریک هستند، تصریح کرد:

اصلاح‌طلبان باید مسئولیت خود را بپذیرند و اگر لازم به عذرخواهی از مردم است باید حتما این کار را انجام دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مقصران وضعیت فعلی کشور باید در مهلت باقی مانده از دولت دوازدهم به وعده‎های خود عمل کنند.

وی در پاسخ به این گمانه‌زنی که برخی رسانه های اصلاح طلب از کمرنگ شدن نقش جریان اصلاحات در کابینه عنوان می‌کنند، اظهار کرد: عنصر اصلی حزب کارگزاران یعنی آقای جهانگیری که رئیس شورای مرکزی این حزب محسوب می شود، معاون اول رئیس جمهور است، چطور می‌گویند که ما هیچ نقشی در دولت نداشتیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *