جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۲۴

خاشقچی را با این اره تکه‌تکه کردند +عکس

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 647696
عربستان سعودی پذیرفت که خاشقچی طی یک دعوا در کنسولگری کشته شده، اما نگفت سلاح مأموران عربستانی در این دعوا چه بود؟!
خاشقچی را با این اره تکه‌تکه کردند +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حدود ۱۰ روز پیش نیویورک‌تایمز اعلام کردجمال خاشقچی روزنامه‌نگار عربستانی احتمالاً در فاصله کوتاهی پس از ورود به کنسولگری عربستان دراستانبول کشته و تکه‌تکه‌شده است. حالا پس از گذشت دو هفته از ناپدیدشدن خاشقچی و در حالی که ریاض در این مدت علی‌رغم همه شواهد تأکید می‌کرد خاشقچی از کنسولگری خارج شده است، بالاخره مسئولیت قتل آن در ساختمان کنسولگری را پذیرفته و بالاترین مقام امنیتی خود را برکنار کرد.

با این حال بیانیه ریاض واقعیات مهمی را سانسور کرده است؛ از جمله اینکه خاشقچی با چه چیزی کشته شده است؟ تا زمانی که جنازه روزنامه‌نگار عربستانی نمایش داده نشده است، همان روایت قبلی معتبر است که او تکه‌تکه شده است! نامی که در این ارتباط توسط مقامات ترک منتشر شده، «الطُبَیقی» است، تحصیلکرده انگلستان در رشته کالبدشکافی که در همان روزِ قتل خاشقچی به استانبول رفته است.

چهره او با مدیر بخش پزشکی قانونی در اداره‌ کل مدارک جنایی در سازمان امنیت عمومی عربستان سعودی تطابق کامل دارد. او در میان ۱۵ تبعه سعودی است که در همان روز به ساختمان کنسولگری وارد شده‌ و چند ساعت بعد خارج شده‌اند.

حالا دو کلمه در رسانه‌ها کنار هم و در واقع به جای هم به کار می‌رود: بن سلمان و Bone Saw یا همان اره استخوان‌بُر:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
فیلم ارّه ها
خورشتی اش کردند برای پخت خورشت وهابی بقایایش راعربستان بردند
Iran, Islamic Republic of
خورشتی شده است و آن 15نفر هر کدام یک تکه اش را با خود برده اند به عربستان
Iran, Islamic Republic of
نسل داعش
Iran, Islamic Republic of
من ديگه جرات نمي كنم حج برم خطريه
Canada
فکرنمیکنید نشون دادن آلت قتل هم نوعی قساوت قلبه
United States
کلا نشان دادن آلت ( قتاله، ابزار، .....) قساوت قلب محسوب نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
از نسل یزید ملعون هستن
Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علی قوم الظالمین .
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر ذات پلیدشون .واقعا مادر داعشن
Iran, Islamic Republic of
مردان آدمخوار در جنگلهای آمازون(کنسولگری عربستان در ترکیه)مدعیان دروغین که گوش فلک را کر کرده ---آمریکا هم آبروی نداشته خود را در افکار عمومی از بین برد. غرب وحشی یعنی آمریکا؛ ما برای این اژدهای اتشخوار برنامه های فراوانی داریم همه بوقتش
Iran, Islamic Republic of
احمق نادان خوب از اره ماهی استفاده میکردی چه اشکالی داشت وهابی کثیف
علی
Canada
مگر قاشقچی ماهی بوده؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کشته شدگان حجاج در حج گذشته هم زیر سر همین شاهزادگان آدمخواربوده است و از هر حیله ایی برای کارهای خودشان استفاده کرده اند من درتعجبم که چرا ما اینها را رها کرده ایم وعکس العملی نشان نمیدهیم
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
چرا کاری نمی کنیم هم لبخند می زنیم هم به شدت محکوم می کنیم...واکنش از این بهتر؟
Iran, Islamic Republic of
تابحال نشنیده بودم انسان را قطعه قطعه کنند و غذایی ازآن پخت کنند وبرای محمد سلمان شاهزاده سعودی ببرند . عجب حیوان درنده ایی ، تاکنون مصداقش را ندیده بودم . ما که در گذشته روزوشبهای متمادی شاهد قطعه قطعه شدن رزمندگان خود درخطوط مقدم بودیم وخاک غرب و جنوب کشورمان گواه صادقی برآن است ملحد کذابی مثل صدام عامل آن بود . ما با احترام قهرمانان ملی کشور خود رابر دستان خود مشایعت کرده وبرای مردم افتخارگذشته وحال آنان است . انوقت اینان با همکاری غرب وحشی بجان همدیگر افتاده واز گوشت همدیگر غذا پخت میکنند مثل داعشی جگرخوارسوری که انسان را بیاد هند جگر خوار می اندازد و قلب حضرت حمزه رابیرون میکند و میجود . عجب دوره جاهلیتی که هنوز سایه اش برسر مسلمین سنگینی میکند !
Iran, Islamic Republic of
بخداقسم شاهزادگان سعودی خواهند رفت وبالاخره روزی خواهد آمد که این حکومت جائر از اساس متلاشی خواهد شد. زمزمه های فراوانی درعربستان است که پی برده اند شیوه حکومت داری با رعب ووحشت پایدار نخواهد ماند. امروز اندیشمندان و صاحبان خرد به این شیوه حکومت داری خرده میگیرند و همه فهمیدند که ظلم پایدار نخواهد ماند . ما منتظر رویت خورشیدیم وبر این باوریم که روزی انها دردریای عظیم خداوندی غرق خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
من تصور میکنم این فرمانده نیروی هوایی عربستانی که دست راست محمد سلمان سعودی بوده قبل از پریدن از هواپیما درقصابی کار میکرده وروش گوش بری را خوب بلد بوده احمق نفهمیده که وقتی گفته میشود گوش بری یعنی به مال مردم زدن وانها را بالا کشیدن نه اینکه اره راببری و گوشت انسانی مثل خود راقطعخ قطعه کنی ابله ، حالا یکی یکی هم شما که نامتان را حرفه ایی خودسر نهاده اند دریک صحنه تصادف قلع و قمتان میکنند . دست بالا دست بسیار است .
Iran, Islamic Republic of
این که یه جای دنیا یه کشور احمقی زده یکی دیگه رو به هر روشی کشته خیلی بد و وحشتناکه . فقط دلیل پرداختن به این خبر رو توی اخبار هرروز وهرشب متوجه نمیشم ؟! ...
100
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند شهید رکن آبادی را همین کار را با شهید رکن آبادی کردند ولی چه کسی پیگیری کرد ما با دیپلماسی خنده جواب دادیم
Bulgaria
افتضاحی دیگر برای آل سعود وننگی دیگر بر دامان حامیان عربستان
Iran, Islamic Republic of
همین آشغالا داعش رو تجهیز میکنن
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
روسای عربستان همانهایی هستند که به امثال ....بهترین پذیرایی و امکانات را میدادند تا به موقع مردم را در داخل و خارج از کشور برای مقاصدشون ذبح روحی روانی مالی کنن
فرق روسای عربستان با برخی مسئولین ما فقط در لباس آنها و شیوه کشتن مردم است
United Kingdom
یه عده وحشی.حیوانات بهتر از اینها هستند
Bulgaria
همین جلادان بخاطر فروش اسلحه محبوب ترامپ هستند اف بر عدالت آمریکایی