پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ارسال ۸۰۰۰ هدیه متبرک برای میزبانان عراقی اربعین

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 647621
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از ارسال ۸۰۰۰ هدیه متبرک رضوی برای میزبانان عراقی اربعین خبر داد.
ارسال ۸۰۰۰ هدیه متبرک برای میزبانان عراقی اربعین
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام رضا ایمانی خواه اظهار داشت: امسال و برای اولین بار آستان قدس رضوی تصمیم گرفت که به پاس میزبانی ارزشمند و خوب برادران و خواهران مسلمان عراقی از زائران پیاده روی اربعین حسینی با اهدای هدایای فرهنگی از آنها تقدیر کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: به همین مناسبت افتخار تهیه این بسته ها به 15 استان کشور داده شد تا آنها بسته های هدیه را تهیه و با محوریت آستان قدس برای توزیع میان مردم کشور عراق به مرزهای خروجی کشور ارسال کنند و این بسته ها را به زائران ایرانی تحویل دهند.

وی بیان کرد: زائران ایرانی نیز در مدت زمان پیاده روی اربعین در مواکبی که در مسیر است این بسته ها را توزیع می کنند و از میزبانی خوب عراقی ها با این کار فرهنگی ارزشمند تقدیر می کنند تا به همه ثابت کنند که این دو کشور مسلمان همواره اتحاد و همبستگی خود را حفظ خواهند کرد و هیچ دشمن داخلی و خارجی توان فاصله انداختتن میان این همبستگی را ندارد.

به گفته ایمانی خواه؛ افتخار تدارک این بسته ها در استان سیستان و بلوچستان از طرف بنیاد کرامت امام رضا(ع) به دانشگاه آزاد اسلامی داده شده است و دانشجویان این دانشگاه با حضور در مسجد النبی دانشگاه این بسته ها را با شور و شوق وصف ناشدنی تهیه کردند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *