جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

علت فاصله مردم از اصلاح طلبان از زبان میرلوحی

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 647576
عضو شورای شهر تهران گفت: این نوع فاصله به جهت آن است که به انتظارات جامعه پاسخ داده نشده است.
علت فاصله مردم از اصلاح طلبان از زبان میرلوحی
به گزارش جهان نيوز، «سیدمحمود میرلوحی»، عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با روزنامه آرمان در پاسخ به سئوالی درباره فاصله جامعه از اصلاح طلبان نوشت: این نوع فاصله به جهت آن است که به انتظارات جامعه پاسخ داده نشده است. در این میان براندازان نظام برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند، اما خودشان هم می‌دانند که در جامعه ما هیچ جایگاهی ندارند، زیرا عقلانیت جامعه بسیار رشد کرده است. از زمان دولت اصلاحات تاکنون شاهد آن موضوع بوده‌ایم که گروه‌هایی به خارج کشور رفته و با پناهنده شدن شروع به شعارهایی با مضمون تحریم انتخابات زدند که نقطه نهایی این اقدامات در سال‌های 76 بود. با تمام این موضوعات شاهد حضور مردم در صحنه انتخابات‌ 92 بودیم.»

وی افزود: اصلاح‌طلبان گزینه نزدیک به مطالبات مردم هستند و نتوانستند نقش‌شان را در قبال این وظیفه به درستی ایفا کنند. بنابراین اگر نتوانند نسخه جدیدی منطبق با انتظارات مردم ارائه دهند جامعه از آنها رو بازخواهد برگرداند. رنگ نسخه جدید اصلاح‌طلبان حتما رنگ نظام و جمهوری اسلامی و در راستای حفظ نظام است. برخی از مخالفان این جریان سعی در مطرح کردن این موضوع دارند که اصلاح‌طلبان به دنبال تغییر نظام هستند، اما باید گفت که قطعا اینگونه نیست. شعار اصلاحات آن است که نظام از داخل قابل اصلاح است و نظر اصلاح‌طلبان تغییر نظام نیست. اصلاح‌طلبان با براندازها یک مرزبندی بسیار محکم دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *