جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین مراحل ساخت فیلم ماجرای‌نیمروز ۲

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 647563
رضوی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» خبر داد.
آخرین مراحل ساخت فیلم ماجرای‌نیمروز ۲
به گزارش جهان نيوز، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» جدیدترین ساخته محمد حسین مهدویان درواقع همان فصل دوم ماجرای نیمروز است که به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی درحال فیلمبرداری است.

سید محمود رضوی در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از مراحل فیلمبرداری «ماجرای نیمروز ۲؛ رد خون» از روند سخت و مراحل فیلمبرداری این فیلم سینمایی خبر داد.
 
آخرین وضعیت از ساخت فیلم سینمایی محمد حسین مهدویان
 

«سلام علیکم
«ماجرای نیمروز ۲» یا همان «رد خون» از نظر سنگینی و بزرگ بودن پروژه با تمام کارهای قبلی موسسه سیمای مهر قابل مقایسه نیست.

از روزی که فیلمبرداری شروع شده هر روز آن سخت و طاقت‌فرسا بوده و هست، اما ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود که به لطف خدا خوب پیش رفت.

روزهایی که سکانس‌های پر بازیگر همراه با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروهای زرهی سبک و سنگین و روزانه چند صد هنرور و بعد از تمرین‌های فراوان باید اجرا می‌شدند، ولی به علت بعد مسافت از محل اسکان تا محل فیلمبرداری، کل تیم ۱۵۰ نفره ما وقت کافی برای استراحت نداشتند و بی اغراق می‌توانم بگویم کمتر از ۴ ساعت در روز فرصت استراحت پیدا می‌کردند، اما همه با هم و خستگی‌ناپذیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا کار به نحو احسن و با بهترین کیفیت و بهترین خروجی پیش برود و سکانس‌های مهم و سخت فیلم، اجرا شود.

خدا را شاکرم و دست تک تک افراد گروه خوب «ماجرای نیمروز ۲، رد خون» را می‌بوسم که اینگونه از جان گذشته این روزها را سپری کردند.

البته روزهای سخت ما همچنان ادامه دارد و ما تا ۲ ماه دیگر با هم هستیم اما این روزها چیز دیگری بود!

همچنین باید از مردم خونگرم و همراه روستای کسان ترازگ، ترازگ عبدالله، میلگه سیاسیاه و روستاهای اطراف هم یاد کنم که در طول این مدت زندگی روزمره، رفت و آمد و راه‌های مواصلاتی آنها به علت حضور ما مختل شده بود اما غیر از همراهی و صبوری چیزی از این مردم ندیدیم.

تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان اسلام‌آباد و استان کرمانشاه هم بسیار است که باید حضوری به انجام آن بپردازم.

اما این متن را نوشتم برای یادآوری یک نکته مهم، اول برای خودم و بعد برای همراهانم در ماجرای نیمروز که یادمان باشد هر اتفاق خوبی برای این فیلم چه در اجزاء و چه در کل بیفتد محصول یک کار تیمی قوی، همراه و مصمم بود.

عکس: مجید طالبی
پ.ن: خواب ۵-۶ دقیقه‌ای در کنار صحنه !
خوابی چنین میانه ی میدانم آرزوست»

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *