سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
آیت الله شبستری:

۵۰ سال آینده برای ایران درخشان است

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 647555
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی می‌گویند که ما باید با مستکبرین مذاکره کنیم تا از بن‌بست خارج شویم، این حرف درستی نیست.
۵۰ سال آینده برای ایران درخشان است
به گزارش جهان نيوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو حزب جامعه روحانیون مبارز و عضو مجلس خبرگان رهبری درباره فراخوان رهبر معظم انقلاب به اساتید و صاحب نظران برای تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و برنامه ریزی برای ۵۰ سال آینده کشور گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها تصریح کرده اند که مردم به آینده امیدوار باشند و ما بن بستی نداریم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند که ما باید با مستکبرین مذاکره کنیم تا از بن بست خارج شویم، این حرف درستی نیست و ما امیدواریم و آینده درخشانی در انتظار کشور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره فراخوان رهبری درباره الگوی اسلامی ایرانی پشرفت خاطرنشان کرد: رهبری از چند ارگان مانند مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، دولت، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها خواسته‌اند که اگر پیشنهادی در مورد این منشور دارند ارائه دهند تا این منشور آماده عملیاتی شدن شود.

عضو مجلس خبرگان اضافه کرد: البته این منشور جامع است، ولی این امکان را دارد که بند‌هایی بر آن اضافه شود، برای مثال می‌توان به مذهبی‌تر شدن دانشگاه ها، تحول در آموزش و پرورش، و تلاش برای تحقق اقتصاد غیرنفتی اشاره کرد.

آیت الله شبستری در پایان اظهارکرد: باید منتظر پیشرفت‌های جدی کشورمان در عرصه‌های مختلف در سال‌های آینده باشیم و امیدواریم که با تکمیل این منشور عدالت اجتماعی برقرار شود.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اخیرا منشوری را با عنوان فراخوان برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت را در ۵۶ بند اعلام کردند که قرار است این منشور طی دوسال آینده تکمیل و عملیاتی بشود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *